Tuesday, January 11, 2011

Terima Kasih Semua

Sehingga saat ini saya masih menerima kiriman ucapan Selamat Hari Ulang tahun melalui FB, Blog, SMS dan MMS.
Tentunya yang paling banyak daripada warga AT 181.
Juga daripada adik beradik, saudara mara dan kenalan lama dan baru.

Terima kasih semua.
Ucapan anda menambahkan semangat saya.
Penghargaan anda menambahkan silaturrahim antara kita.
Doa anda meniupkan kekuatan dalam diri ini.
Harapan anda memberikan momentum untuk saya terus bekerja.

Terima kasih atas sokongan anda semua.
Apakah lagi yang mampu saya ungkapkan kecuali ucapan terima kasih atas keikhlasan dan ketulusan silaturrahim ini.

Ada waktu sokongan anda membuatkan saya merasa begitu terharu sekali. Begitu besar harapan anda untuk berjaya dalam akademi ini dapat saya rasai melalui ucapan dan doa anda.
Saya berjanji untuk memberikan yang terbaik kepada AT 181
selagi saya diperlukan.

Teruslah memberikan sokongan anda kepada Akademi Taipan 181.
Teruslah memberikan sokongan anda kepada kami.
Ingatkan kami andainya kami silap.
Marilah kita terus bekerja sebagai satu pasukan untuk meletakkan Akademi Taipan 181 di Mercu Paling Tinggi
di dalam industri global business network di Malaysia.

salam kebahagiaan.
Salam kejayaan.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.