Saturday, February 19, 2011

Bermula Dengan Kosong

Bersama Jutawan Internet Irfan Khairi
Seminar Dari Kosong Sampai Jutawan

Kita pun sama dengan beliau.
Aku pun sama dengan orang lain.
Bermula 8 tahun lalu bermula dengan kosong. Segala2nya kosong.
Kosong PV
Kosong BV
Kosong ilmu.
Kosong pendapatan
Kosong rakan kongsi.
Tiada kereta mewah.
Tiada rumah besar.
Tiada network.
Tiada nama.

Tiada siapa kenal dengan aku.
Tiada siapa pedulikan aku.
Tiada siapa yang hiraukan aku.
Kerana ketika itu aku kosong.

Tetapi aku ada satu perkara.
Aku ada impian yang sangat2 besar.
Dari situ aku terus bermula.

Anda juga mesti bermula dengan kosong seperti orang lain juga.
Salamkejayaan untuk anda.

4 comments:

  1. SETUJU..! BERMULA DGN KOSONG.. TAK PERLU SEMPURNA UNTUK BERMULA..

    ReplyDelete
  2. Bermula dengan kemampuan kita... selepas itu pasti digilap oleh akademi taipan. yang penting buat jangan berhenti... siapa buat dia dapat..

    ReplyDelete
  3. ya sangat setuju. yang penting kita mesti bermula dan terus berusaha

    ReplyDelete
  4. tengok gambar akak dengan Irfan Khairi,saya pun nak share dgn akak..di bawah ni gambar sy dengan beliau..:)

    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1020559083668&set=a.1020557323624.4236.1515901594

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.