Thursday, February 17, 2011

Bio Ever...Pengganti Botox

Eh sorry, ini percutian di Switzerland bulan Oktober 2010 yang lalu
dan bukannya di Kelantan.


Assalamualaikum wrbt,
Seminggu lalu aku berjumpa kawan lama sewaktu pulang ke Kelantan. Seronoknya. Kami berpisah sejak selepas naik ke sekolah menengah. Kami pernah berjumpa sekali  pada tahun 1987 ketika aku melanjutkan pengajian ke UM dan dia pula menyambung kursus Perguruan di Maktab Perguruan Sultan Idris Tanjung Malim. Selepas itu kaami terputus hubungan sehinggalah aku berjumpanya di Kota Bharu minggu lalu.

Maznah tinggal di Kota, Kota Bharu. Bertugas sebagi seorang guru di bandar itu. Kami berpelukan. Banyak cerita keluar, maklum lama tak berjumpa. Tapi yang aku nak kongsikan dengan pembaca sekelian, apabila dia berkata...

"Eh Dah, kau ni awet mudalah. Muka tak berkedut langsung. Aku ni dah berkerepot dah walaupun kita sebaya.
Aku tahulah kau banyak duit, tapi aku nak tanya kau seikhlas hati, kau ambil botox atau ada mengambil suntikan tak?"

Apa lagi, pecah berderai aku ketawa. "Ha ha ha."
Aku ingat ini pertanyaan yang entah ke berapa kali oleh kawan2 lama termasuk saudara mara dan kenalan lama.
Kata mereka muka aku nampak tegang dan langsung tidak jatuh. Sangkaan mereka aku mengambil suntikan  atau menggunakan botox.
Perkara yang  sama sekali tidak akan aku lakukan meski banyak duit sekali pun...

Hah kan dah kata.... Inilah penangan produk terhebat
Bio Ever. Aku baru saja menggunakan Bio Ever untuk botol kedua. Malahan belum habispun botol kedua tu.
Fantastik!!!


Produk hebat dari Switzerland. Memang ia boleh menjadi pengganti botox.
Murah, selamat, halal dan sangat berkesan.
Tiada kesan sampingan. Telah diuji secara klinikal.
Harganya sangat murah berbanding kaedah botox dan suntikan yang sangat menyakitkan.




Lebih ajaibnya, Bio ever bukan digunakan pada wajah. Hanya disapu pada leher dan kesannya secepat lima minit boleh dilihat segera.
Eye bag akan berkurangan, muka menjadi lebih tirus, dagu menjadi lebih tegang dan menghilangkan kesan dagu berlapis. Pipi juga kelihatan lebih tinggi. Kesan lekukan dan garis senyuman berhampiran bibir akan berkurangan.
Pengunaan yang berterusan dan konsisten mampu memperlihatkan kita 10 tahun lebih muda daripada usia sebenar.

Bio ever boleh juga di sapu pada payu dara, pangkal peha, perut, bawah lengan berhampiran ketiak dan pinggang.

Untuk kesan yang lebih baik minumlah banyak air dan gunalah secara berdisiplin.

Bolehlah cuba. Boleh call saya 016 2212181
untuk temujanji dan percubaan percuma.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.