Friday, February 18, 2011

Pengikut Yang Setia

Pesanan CDM Ah Hock kepada ku setiap kali aku berjumpa dengan
CDM Otai ini...

Macam2 yang dia sebut, tetapi kesimpulannya
'AKU MESTI MENJADI PENGIKUT YANG SETIA, BARULAH AKU AKAN MENJADI PEMIMPIN YANG HEBAT'

"Jangan lawan CDM Kartini tau".

"Macam mana you hebat pun, you mesti jadi pengikut yang baik
sampai bila2 dengan CDM Kartini."

"Selagi you ikut CDM Kartini, you tak berhenti berniaga besar dan sangat besar".

"Jika you pandai ikut CDM Kartini dan CDM Kamaruddin,
you akan menjadi sangat hebat."

"Saya tau you pemimpin hebat tetapi ingat tau,
you juga mesti menjadi pengikut yang setia".

" Ingat tau CDM Faridah, ikut ikut ikut CM Kartini dan CDM Kamaruddin".

"Apa saja CDM Kartini cakap, you mesti ikut, percayalah you akan senang dalam ini berniaga. Jika ikut CDM Kartini, nanti group you pun akan ikut you juga.
Mereka tidak akan lawan kerana mereka tahu you juga tak ada lawan sama
CDM Kartini dan CDM Kamaruddin".

CDM Kartini dan CDM Kamaruddin.
Pasangan mentor utama kepada semua warga AT 181.
Ikutlah mereka sepenuhnya.

Syukurlah kepada ALLah SWT. Benar sekali pesanan CDM Ah Hock.
Aku tetap pengikut mereka. Malahan sampai saat ini,
merekalah mentor aku dan Dzul.

Tak pernah aku buat pandai2 sendiri jika ia berkaitan dengan
Akademi Taipan 181. Tak pernah aku memandai2 sendiri berkaitan dengan business.
Pasti aku akan merujuk kepada mereka.
Jika nak bercakap sama ada kat seminar, kat pengukuhn, kat bengkel atau apa saja program business, pasti akau akan bertanya kepada mereka.
Pasti aku akan mengadap mereka.
Pasti aku akan berguru dengan mereka.
Pasti aku akan buat apa saja saranan mereka.
Pasti aku akan follow apa saja cadangan mereka.

Ini busines MLM.
Ini network.
Ini jaringan.

Paling aku takut ialah melakukan kesilapan.
Maka aku mesti cukup cermat. Aku belajar tentang 'halusnya' seni MLM.
Jika silap, satu network akan silap.
Jika rosak, satu network juga akan rosak.

Untuk mengelakkan kerosakan kepada network, maka aku mesti menjadi pemimpin yang hebat dan pada masa yang sama aku mesti menjadi
pengikut yang setia.

Kepada anda semua, pesanan saya...

"JADILAH PENGIKUT YANG SETIA".

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.