Saturday, October 6, 2012

Bio Velocity Sleep Mate...Fantastik

Wow wow...produk baru lagi.
Banyak produk baru.
Senang nak berniaga.
Semuanya sangat berkualiti.
Pasar malam bukan ukuran dan perbandingan dengan produk keluaran Hai O.

Bio Velocity Sleep Mate.
Bakal meletops di pasaran.
Pelapik tilam.
Ia bukan tilam.

Kalau yg syarikat lain,...Zhulian dan Tiens tu tilam.
Harga pun tinggi. RM5000 lebih.
Saiznya besar sebesar katil.
Itu barang elektrik.

Velocity berbeza.
Nipis je, ringan dan mudah dibawa ke mana2.
Lebih nipis berbanding totoo.
Dah dua malam aku tidur beralaskan velocity.
Fantastik...lenguh2, sakit urat, sakit belakang, penat2 badan, sakit2 badan tak ada sama sekali.
Kuat dan sangat bertenaga.
kami dah try.
Untuk anak2 pun kami test kekuatannya selepas 10 saat tangan diletakkan atas velocity.
Wah...tolak tak jatuh.
Ditekan pun tetap balance badannya.

Keistimewaan BV Sleep Mate
1. Meningkatkan metabolisme
2. Mengaktifkan fungsi2 sel.
3. Menggalakkan peredaran darah.
4. Meningkatkan pertahanan badan dan memperbaiki sistem imun.
5. Meningkatkan tahap medan tenaga
6. Menstabilkan emosi, mengurangkan tekanan dan desakan.
7. Memulihkan tenaga, memperbaiki dan mengaktifkan sel dalam badan.
8. Bersemangat dan bertenaga
9.  Meningkatkan keupayaan penyembuhan secara semulajadi.
10. Mengimbangi dan mengharmonikan fungsi2 fizikal
11. Melegakan kepenatan dan kesakitan
12. Merangsangkan dan menyelaraskan sistem saraf autonomik.
13. Menggalakkan fungsi jantung
14. Menggalakkan tidur yang sihat dan berkualiti


Percayalah.
Semua dakwaan ini benar.
Tak Caya?
Boleh call saya untuk tengok dan saya tunjukkan bagaimana ia berfungsi
untuk badan kita.

016 2212181
Faridah


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Post a Comment