Sunday, October 7, 2012

4P 4K

4P 4K...FBT
Apa benda tu?
Strategi untuk mendapat sekurang2nya RM4000 setiap bulan.
Mudah, simple dan semua boleh buat.
FBT tu benda lak?
Ohhh...follow, buat dan tiru.
Mudah je.

Ditunjukkan dengan jelas oleh CDM Roshila.
Tunjuk gerak kerjanya.
Tunjuk caranya.
Bagaimana nak bergerak.
Bagaimana nak berkembang.
Hebatnya akademi taipan.
Semua dikongsikan dengan anda untuk berjaya.
Antara buat dan tidak je.
Antara mahu dengan tak mahu je.


Ini meeting group mereka.
Dua hari lepas di USJ 9.
Ramai gak yang hadir.
Yang hadir kebanyakan  yang dah join.
CDM, DDM,DSM, SSM, SM dan pengedar baru.
CDM HAnim, CDM Hanum, CDM Aida, CDM Lin, CDM Asiah, CDM Shahril
dan CDM Zaifrey turut serta.
Tahniah kepada semua yang hadir.
Penyampaian hadiah untuk SM baru, yang naik SSM, yang naik DSM dan DDM pun diberikan.
Yang buat sales paling banyak juga diberikan.
Tahniah.
Hadiah2 yang disediakan sangat menarik.
Wow...diamond!!!
Wow...SSM Ziadoran Wantan.
Seronok dengan business ni.
Dibimbing, ditunjukkan, ada meeting, ada dublikasi, ada mentor,
diraikan, dapat duit, dapat mentor, dapat kawan dan dapat pengalaman2 positif.
Tahniah Dora.
Bulan ni tru untuk naik DSM lak.
SSM Atid...Fatihah nama penuhnya.
Wah!!! dapat handbag Mango lagi.
Hadiah daripada upline dan CDM.
Buat sales paling banyak kalau tak silap.
Tahniah..bulan ni pasti CDM.
Tahniah Yan, tahniah Atid.

Ini antara hadiah yang disediakan.
Wow...cantik la. Berseri2 jika memakainya.
tentu seronok jika dapatkan!!
Cam ne nak dapat?
Fight la.
Bulan depan pasti ada.

Tahniah...SM baru.
Sorry aku tak ingat nama la.
Tahniah CDM Hanim.

SM baru.
Perkongsian tentang PB.
Dua minggu je pakai PB dan gunakan garam buluh, dah turun 5kg.
Dulu 90kg, kini dah 85 kg.
Nak turun lagi.
Badan pun dah semakin mantap.
Badan pun dah sihat.

SSM Siti Hazirawati.
Tahniah...join tiga bulan, pendapatan lebih RM10 000.
Target untuk naik DSM bulan ni.
Saya buat apa yg mentor saya ajar.
Saya ikut semua yg mentor saya tunjukkan.
Kata SSM Siti.
Dah full time bersama akademi ini.
SSM Ziadora
Seronoklah kata Dora.
Terima kasih kepada CDM Hanim.
Hari2 saya ikut kak hanim.
Hari2 saya jumpa Kak hanim.
Hari2 saya follow kak Hanim.
Hari2 saya ambik semangat kak Hanim.
Dan saya nak jadi macam Kak Hanim.
DDM Nabihan.
Tahniah Yan.
Saya buat slow2 tapi tak pernah berhenti2.
Saya buat sambil2 tapi saya tak pernah sambil lewa.
Saya sentiasa datang kelas untuk semangat dan ilmu.
Saya juga sentiasa ikut tunjuk ajar upline dan CDM saya.
TQ untuk CDM Hanum.
Inilah sebahagian daripada yang hadir.
Tahniah CDM Roshila dan CDM Hanim
yng berusaha menggerakkan group dan network mereka.

Tahniah juga kepada CDM2 lain.
Tahniah kepada yang hadir.
Go go go Taipan.
Go go go CDM.
Jom...gempur habis2an.
4P 4K...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.