Saturday, February 4, 2012

Bio Ever dan Celgynic...Produk Ajaib

Salam bahagia.
Nampaknya ramai yg balik ke kampung kerana bercuti panjang.

Haa...meh aku nak share tentang keajaiban dua produk hebat ni.
Bio Ever dan celgynic.

Ini semua pengalaman dlm insiden Rabu lalu, masa aku jatuh tersembam
atas jalan tar kat Bangi....
Spec aku pecah hancur kat situ, bibir aku pecah,
pipi terkoyak dan darah memancut keluar dgn banyaknya.
Tangan kanan dkt dgn jari juga terkoyak nampak isi dalamnya.
Lutut kanan pun terkoyak, siku bengkak dan banyak darah keluar.

Selepas mengelap darah yg memancut2, ku terus ambik Bio Ever cream dan sapu pada bibir, pipi kanan,
tangan, siku dan lutut yg terkoyak tu.
Selepas disapu, pendarahan berhenti.



Selepas sampai di rumah dan menuam tempat bengkak dgn ketuan ais,
aku pecahkan butiran celgynic dan disapukan lagi pada
bibir yg pecah, pipi yg terkoyak,
tangan kanan yg nampak isinya,
lutut kanan dan siku yg terkeluar isinya.
Celgynic aku telan banyak2...agaknya dlm 20 biji.
Malamnya sebelum ke hospital, aku telan lagi celgynic.

Masyaallah, hebatnya Boi Ever dan Celgynic.
waktu jumpa Dr Jonatahan kat Colombia Hospital,
dia tanya aku ada sapu apa2 kat pipi dan bibir yg koyak?
Sebab katanya dah bercantum dan tak perlu jahitan lagi.
Katanya jika aku datang terus selepas jatuh tu, pasti bibir. pipi
dan tangan serta lutut aku akan dijahit kerana koyakannya besar.

Tetapi dalam jam 7 petang, aku tengok atas bibir tempat koyak tu dah bercantum,
pipi kanan yg terkoyak pun dah melekat,
lutut pun dah tak nampak isinya, begitu juga
dgn siku dan tangan kanan.

Bengkak pun cepat susut.
Selepas jatuh, anda bayangkan tersembam muka atas tar...
spec hancur berkecai kat siku gak.
Serta merta muka aku bengkak kecik sikit drps belon.
Sakitnya jgn ceritalah.
Tetapi selepas aku sapukan Bio Ever hampir seluruh muka,
selepas 10 minit bengkaknya susut tinggal  belon yg dah tak ada anginnya.

Dah masuk hari ke empat ni, aku masih sapu Bio Ever, celgynic dan
makan celgynic banyak2 di samping pemakanan lain yg selalu aku ambil.
Aku sapu juga dgn Vitalit Serum Botanical stem Cell
untuk membantu memulihkan tisu2 dan sel2 yg rosak.
Alhamdulillah...ajaib.
Masih nampak sedikit sahaja kesan bengkak dan koyakannya di wajahku.
Tak perlu palstic surgery.
begitu juga di bahagian lutut dan tangan, cepat pulih luka dan koyakannya.
Cuma tulang yg retak di bahagian pipi tu,
perlukan rawatan fisioterapi susulan.

Aku patut berkongsi pengalaman ini dgn sesiapa jua.
bagi yg belum yakin dgn produk2 5 star Hai O, inilah buktinya.
Tak sabar nak berjumpa prospek yg menanti aku.

Jumpa lagi.
Jika ada yg terbaca entry ini, dan nak bertanya
tentang pengalaman hebat ini...
boleh call aku 016 2212181.


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.