Thursday, February 16, 2012

YOU Are Your Brand

Salam semua.
Tengok la aku ni...gemuk kan.
ketika itu berat naik mendadak sehingga 67 kg.
Tak pernah naik sampai macam tu punya banyak.
Macam di pam2.

Mak ooii memang tak selesa.
Banyak baju tak boleh masuk.K
Kena beli banyak baju baru.
Atau pakai jubah2 besar.
Nak tutup perut dan segala yg mengembang tu.

Habis baju2 lama aku yg cantik2 dalam lmari tu nak buat apa?
Bukan murah2 punya.
kebanyakannya berharga lebih RM500 sepasang.
Ada yg sehingga RM2000 sehelai.
Nak bagi sedekah?
Hanya kerana badan naik mendadak.
Mulut punya pasal la ni...semua nak sental.
Semua berselera.
semua bernafsu besar.
Tak boleh jadi.

NEW YOU PROGRAMME.
SLIM,SHAPE & BEAUTY PACKAGE.
Ada 7 item yg aku gunakan secara konsisten.
Idea nak menurunkan berat badan secara sihat.
Tanpa berlapar, dgn BMI yg ideal.
Cara pemakanan yg lebih sihat dan pemantauan sendiri.
Disiplin mesti nombor wahid.

Aku mula bertindak dalam sebulan lepas.
Memulakannya kepada diri sendiri pada 13 Januari 2012.
Aku kurangkan lemak, karbohidrat, minyak dan gula.
Bukan tak makan langsung. Mana boleh tak makan??
Tetapi dgn diet yg lebih sihat dan seimbang.
Aku tokok tambahkan dgn aktiviti aerobik sebanyak
4 jam seminggu di Airo Fitness.

Alhamdulillah.
Inilah hasilnya.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
YOU Are Your Brand.
Dzul kata cunnya...
Berat badan hari ni 61 kg sahaja.
Sabtu lalu masih 63 kg.
2kg boleh turun dalam masa 5 hari.
Dalam sebulan aku berjaya turunkan sebanyak 6 kg.
Dari 67kg sebulan lepas.

Inilah berat badan yg ideal untukku.
Tak mau kurus lagi.
Ngam...BMI pun dah 22 je.
Badan lebih sihat, kulit wajah juga lebih tegang dan licin.
Dalam usia 46 tahun...hu hu hu..cantik untuk diriku.
Yg penting aku sihat dan bertenaga.
Syukur.

Bagi anda yg nak tahu detail tentang

NEW YOU PROGRAMME.
SLIM,SHAPE&BEAUTY PACKAGE
CALL ME 016 2212181



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.