Sunday, March 25, 2012

Seronok

Salam sejahtera.
Alhamdulillah, seronok mencatat entry baru di sini.
Seronok berjumpa anda semua.

Lebih seronok, akan hadir ke BOP USJ 9
jam 10 pagi ni.
Aku sentiasa seronok dlm business ni.
Sebab itu boleh bertahan lama.

Jumpa prospek seronok.
Prospek datang lagila seronok.
Dapat berkongsi peluang dgn org, aku rasa seronok.
Dapat berkongsi tentang kehebatan produk pun aku rasa sangat seronok.
Prospek masuk aku seronok.
Prospek tak mahu pun tak apa, aku seronok juga.
Aku dah lali dgn org yg menggelengkan kepala kepada peluang yg aku kongsikan.
Prospek nak beli barang, aku seronok.
Prospek tak mahu pun ok, aku tak rasa apa2.

Nak gi meeting aku rasa seronok.
Walaupun tak ada org baruyg aku bawa, pun tak apa.
Malahan aku sentiasa tertunggu masa untuk BOP.
Aku sentiasa excited nak hadir ke TTC USJ 9.
Aku seronok ke kelas.
Aku seronok berjumpa dgn prospek2 baru yg hadir.
Aku juga seronok dapat berjumpa upline, dwline dan sideline dlm
AT181.
Aku seronok berjumpa org baru dan org lama
dalam akademi ini.


Aku seronok mendengar org bagi sharing, ice breaking
dan mendengar motivasi dlm BOP.
Jika org minta aku bercakap, aku bercakap la.
Bukan tunjuk pandai atau memandai2,
hanya berkongsi sahaja.
Semuanya satu kepuasan untuk aku.

Seronok tengok dapat pendapatan.
Banyaklak tu. Seronok tengok rakan kongsi dapat tukar tambah kereta baru.
Seronok tengok dwline dapat beli rumh baru yg lebih selesa.
Seronok tengok dwline naik pentas menerima anugerah.
Seronok tengok dwline naik SM SSM DSM DDM dan CDM
Satu kepuasan yg tak terucap.
Bangga dgn kejayaan mereka.
Bangga dgn usaha gigih mereka.
Alhamdulillah, sedikit sebanyak aku berpuas hati dgn perkongsian
dapat menjayakan mereka.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.