Thursday, October 21, 2010

Terbuka Untuk Anda...Datanglah



        Setiap Khamis jam 8.45 malam
        Bertempat USJ 9 Taipan
        Di TTC 2 (Slot Pengukuhan dan Produk)
        Di TTC 3 (Untuk Orang baru dan Prospek)           

Sentiasa mendapat sambutan
Pemimpin CDM pun ramai yang hadir

Sentiasa seronok dan excited
Mengambil catatan...CDM Kuyah
CDM Syed...selalu sharing ice breaking
Lepas tu ada table talk
CDM Kamaruddin Mamat selalu datang berkongsi pengalaman
Aku pun kerap juga bagi semangat supaya semua berjaya.
Sokongan CDM memang hebat
CDM Norita dan DDM Rosmawati tak pernah tak hadir
Kanak2 datang ikut maknya
CDM Kartini Mat Yaakob....buat jangan berhenti
         
          Setiap Khamis jam 8.45 malam bertempat di TTC 2 (untuk slot pengukuhan) dan TTC 3  (untuk prospek baru). Terbuka untuk semua warga Akademi Taipan 181.

          Macam2 ada, macam2 boleh dapat. Slot pengukuhan, demo produk..malam ni demo produk baru food purifier,  sharing, cara nak berkerja, tunjuk cara demo yang senang, cara nak closing, bagaimana nak follow up, tips nak murah rezeki, ilmu kepimpinan, nak jadi pemimpin hebat, nak handle network, nak handle masalah, nak buka bil, macam mana nak urus dokumen, nak maintain, nak naikkan sales, nak kembangkan network, cara nak guna barang, nak demo dan lain2 lagi.

          Untuk orang baru pula, ada slot marketing plan, ice breaking, sharing dan bagaimana untuk bermula. CDM2 yang hebat dan berpengalaman akan membimbing mengendalikan kelas ini. Bawalah orang baru, prospek baru, strangers anda, atau mungkin rakan kongsi lama yanh tiba2 muncul kembali.

          Setiap business talk tidak sama. Mana mungkin ia sama kerana orang yang bercakap bukan orang yang sama. Pengalaman dan perkongsian mereka juga tidak sama. Gabungan pemimpin lama dan pemimpin baru memberikan fenomena kelas yang lebih mantap dengan suasana yang bersemangat, ceria, humor, happy dan sebagai satu keluarga besar. Gambar2 yang dirakamkan menunjukkan suasana kelas pada setiap Khamis di TTC USJ 9 pada jam 8.45 malam. Datang ya. Jumpa anda di sana malam ini.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.