Saturday, October 16, 2010

Ilmu, Cari Jangan Jemu

                                                                                                                     
                 Salam sahabat2 yang dikasihi sekelian, BIcara Orang2 Suksess pada Khamis 14 Oktober di TTC 2 dihadiri warga AT 181, tetapi bilangan tidak begitu  ramai. CDM Muhammad Razali berkongsi slot malam itu dengan tajuk 'Planning'. Alangkah bagusnya perkongsian beliau. Rupanya begitu ramai yang gagal dalam perniagaan ini kerana mereka gagal merancang dengan baik perniagaan mereka. Masuk kerana ikut2an, tengok orang buat mereka pun nak buat. Apabila gagal mereka mula menyalahkan upline, downline, kumpulan, mentor malahan ada yang menyalahkan syarikat.

         Nak berjaya mesti dengan ilmu, nak hebat mesti ada ilmu dan nak bahagia juga mesti ada ilmu. Jangan jemu mencari ilmu walaupun sudah berada di puncak jaya. Jika mahukan pencapaian yang lebih besar, maka bersedialah untuk meningkatkan kualiti diri dengan meningkatkan ilmu. Bagi semua CDM, saya berbesar hati menjemput anda semua datang pada setiap hari Khamis


Slot yang menarik oleh
Muhammad Razali
CDM Shahril, tak pernah meninggalkan
majlis ilmusejak bersama AT 181
DSM Salina dan SSM Aisyah sedang uruskan dokumen downline baru
CDM Khazir sedang berbincang dengan prospek
CDM Syed dan DDM Rozita sedang
buat 'closing' dengan orang baru
Seronok bila group mula ramai semula.
Tahniah CDM Jalilah dan CDM Aidil
Semua nak fight ke Perth Australia
CDM Roshila menyampaikan pesanan

Slot CDM Muhammad sangat menarik. Ringkas tetapi mendalam dan mudah pula untuk difahami. Rugi siapa yang tidak hadir. Ia akan menjadi bekalan dalam merancang perniagaan agar terus berkembang dengan baik. Bagi yang sudah lama bersama AT 181 tetapi network tidak berkembang sebagaimana yang diharapkan, maka ilmu yang diperolehi ini membolehkan mereka menilai kembali dan memulakan perancangan baru untuk network mereka. Jangan putus asa. Teruslah berusaha. Dan teruslah berusaha untuk memantapkan ilmu. Bagi semua warga AT 181, datanglah ke TTC 2 dan TTC 3 untuk prospek baru pada setiap hari Khamis jam 8.45 malam. Bawa orang baru sekali.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.