Tuesday, March 29, 2011

Melalui MLM Aku Berubah

Salam kejayaan.
Salam kemenangan.

Sesungguhnya aku bersyukur kepada Ilahi.
Dengan MLM aku telah jauh berubah.
Melalui MLM segala2nya telah berubah.
Dengan MLM aku melalui perubahan demi perubahan yang sangat besar dalam hidup ku.

Sesungguhnya aku bersyukur kepada Mu Ya Allah
Dengan MLM aku mampu memilik perniagaan sendiri.
Dengan MLM aku mampu bekerja sendiri.
Melalui MLM aku menjadi BOS untuk diri ku sendiri.
Melalui MLM aku mampu mempunyai pendapatan
empat angka, lima angka sehingga ke enam angka setiap bulan.
Melalui MLM aku mampu menjana pendapatan tanpa sempadan.
Aku bersyukur pada Mu Ya Allah.
Melalui MLM aku menikmati kebebasan kewangan.
Melalui MLM aku mampu menikmati kebebasan masa.
Melalui MLM aku mampu mengurus hidup mengikut acuan ku sendiri.
Melalui MLM aku bebas menentukan pilihan hidup dan perjalanan hidup ku sendiri.


Aku juga bersyukur pada Mu Ya Rabbi
Melalui MLM aku mampu memilih rumah impian ku.
Melalui MLM aku mampu memandu kereta idaman ku.
Melalui MLM aku mampu sampai ke seluruh pelusuk negara di dunia.
Melalui MLM aku menunaikan umrah dan haji dengan lebih cepat.


Aku juga bersyukur pada Mu Ya Tuhan ku
Melalui MLM aku mampu memberi kebaikan kepada lebih ramai orang.
Melalui MLM aku boleh berkongsi kekayaan dengan orang lain.
Melalui MLM aku mampu berkongsi ilmu kepada semua orang.
Melalui MLM aku mampu menjayakan lebih ramai orang lain berjaya mengubah hidup mereka.
Melalui MLM aku mampu membimbing orang lain keluar dari kesusahan hidup mereka.
Aku juga bersyukur pada Mu Ya Allah ku
Melalui MLM ini aku mendapat pelbagai pengiktirafan.
Melalui MLM ini aku mendapat pelbagai penghargaan.
Melalui MLM ini aku mendapat segala pengharapan.

Aku bersyukur kepada Mu Ya Tuhan ku
Melalui MLM ini aku mampu memilik suatu empayar perniagaan di seluruh Malaysia.
Melalui MLM ini ia juga telah berkembang sehingga ke Indonesia
Melalui MLM ini aku memiliki ramai mentor yang sangat hebat
Melalui MLM ini aku mempunyai mentor upline yang tak berhenti membimbing ku
Melalui MLM ini aku mampu mengenali rakan kongsi ku yang sangat hebat
Melalui MLM ini aku mempunyai network di seluruh negara
yang sanggup jatuh dan bangun bersama


Aku sesungguhnya bersyukur pada Mu Ya Allah
Melalui MLM ini aku mampu mengubah pandangan hidup ku tentang pelbagai aspek hidup dan kehidupan.
Melalui MLM ini aku menjadi lebih yakin dan percaya kepada diri ku sendiri
Melalui MLM ini aku menjadi seorang yang sangat positif
Melalui MLM ini aku menjadi lebih sabar dan reda dengan segala cabaran dan ujian Mu.
Melalui MLM ini aku menjadi lebih bijak dan matang mendepani rintangan hidup.
Melalui MLM ini aku mengenali tentang manusia dan kemanusiaan.

Aku bersyukur pada Mu Ya Rabbi.
Melalui MLM ini segala pengorbanan ku berbalas.
Melalui MLM ini segala impian ku tercapai.
Melalui MLM ini segala hasrat ku terlaksana.
Melalui MLM ini segala cita2 ku telah menjadi nyata.
Melalui MLM ini segala mimpi ku selama ini telah menjadi realiti.

SEMUANYA MELALUI MLM HAI O MARKETING

AKADEMI TAIPAN 181


Doa dan harapan ku
Melalui MLM ini aku akan teruskan perjuangan untuk menjayakan lebih ramai warga Malaysia
untuk berjaya bersama Akademi Taipan 181.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.