Friday, January 6, 2012

Terus Berjuang Bersama AT181

CDM Aida, CDM Lin, CDM Siti Rozana, CDM Yan dan
CDM Hanim...tak pernah tak hadir.
Sentiasa hadir dgn semangat dan motivasi yg tinggi
untuk menjayakan semua rakan kongsi di AT181.
TQ TQ TQ.

Selasa lalu, BOP berjalan sebagaimana biasa.
Tak pernah tiada kecuali ada perayaan besar.
Sentiada diadakan, org lain hadir atau tak hadir, kami tetap hadir.
Malahan semangat sentiasa kental untuk meneruskan perjalanan
dan perjuangan ini.

Tahun 2012..insyaallah pasti lebih baik.
Pasti lebih hebat.
pasti lebih gemilang.
Jom kita bersama2 berganding bahu meneruskan agenda kemenangan
bersama akademi ini.
Tiada istilah putus asa, kecewa, putus semangat, give up,
mengalah, berundur diri dan lain2.
hanya positif, pandang ke depan, excited dan motivasi yg tinggi
untuk terus memacu kejayaan.

CDM Haryati, CDM Shahril. CDM Che Mat, CDM Jai dan CDM Dzul...
terus hadir untuk memberikan sokongan kepada AT 181.
Org ramai atau tidak, mereka tetap hadir.
TQ semua.
Kita mampu mengubah hisup kita sekiranya kita bersedia untuk
berjaya dan dijayakan oleh AT 181.
CDM Yan...saya terus berusaha untuk berjaya dan menjayakan semua
warga Taipan bersama AT 181.
CDM Muhammad Razali
Semua org mahu berjaya...orang kita pun mahu berjaya.
Tetapi sikap malas, tidak mahu berusaha dan mahu cepat kaya  menyebabkan
ramai di kalangan bangsa kita terperangkap dgn skim2 cepat kaya.
SM Amirah....saya berterima kasih kepada AT 181
yg membimbing saya dlm business ini.

Pemikiran saya jauh lebih positif sejak bersama AT181.
DDM Mazlina...saya sgt yakin dgn AT 181.
Dan saya terus berusaha untuk meletakkan diri saya
sebagai CDM tahun 2012 ini.
DDM Kepet...kita jauh lebih advance berbanding dgn mereka
yg tidak pernah berbuat apa2.
CDM Faridah
berkongsi ...
* Pendapatan aktif...hanya utk menyara hidup
* Saving...datang dari part time job
* Pendapatan pasif...Bagaimana wang buat wang?

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.