Wednesday, January 11, 2012

Premium Beautiful 3 Set Cash

Syukur...
Premium Beautiful...produk hebat yg menjadi kesukaan semua wanita.
Hari ni dpt 3 set cash di KL. Satu ofis je.

Mulanya dua org je nak pakai.
Wani dan Dewi.
Tp masa dok fitting kat surau, ramai lak yg datang kerumun
dan tanya aku macam2.
Mereka tengok lak cara aku fitting dan push up...wow terangkat semua.

Haa...hari ni aku ke sana lagi.
Ada lagi yg nak pakai.
Senang je nak jual jika kita ada ilmu.
Jika nak dapat cash, demo set kena ada.
Pelbagai saiz kena ada, beberapa  set stok kena ada.
Kena gak belajar ukur dan pakaikan customer.
Bagaimana nak kira ukuran saiz yg betul.
Bagaimana nak puji customer dan close sale dgn mereka.

Ya lah, jika tak ada ilmu barang harga RM20 pun susah nak jual.
Tp jika ada ilmu, kapal terbang pun org boleh jual
Setakat barang PB harga RM2000, apa lak susah nak jual.
Sekali lagi... ilmu ilmu ilmu.
Warranty sepanjang hayat...
Ini senang nak jual jika tahu menggunakannya dgn customer.
Pengalaman selama 9 tahun bergelumang dgn dunia Premium Beautiful
secara sepenuh masa memberi kelebihan pada aku.
Yalah, masuk ofis keluar ofis memahamkan kaum wanita
utk bertukar kepada baju dlm yg betul
bukan perkara mudah jika kita tak ada ilmu.

Tp senang je aku buat kerana memang senjata ada di tangan.
Pengalaman aku, pernah jual secara cash..
dlm sehari saja boleh dapat 12 set PB...wow.
Sapa kata tak boleh jual???

Dunia internet memberi kelebihan yg patut direbut.
Business di hujung jari.
Lepas pakaikan 3 org customer di FELDA, aku dpt panggilan
dr Balik Pulau , Penang bertnya pasal PB.

Wah...rezeki lagi.
Aku cerita serba sedikit dlm hp, faedah2nya dr pemakaian PB,
minta dia ukur dgn tape saiz badannya. Kemudian Nora sms aku ukuran yg dia dpt. Bincang sikit tentang cara pakai by Hp saja.
Tak sampai 30 minit, Nora sms aku yg dia dah transfer duit sebanyak
RM1970 dlm akaun MBB.
Insyaallah, esok aku akan kurier PB Nora.

Alhamdulillah...syukurlah.
Perjalanan business semakin mudah.
Duri dan semak samun telah aku ketepikan.
Jalannya semakin terang dan lancar.
Insyaallah.

Malam besok ada program
Mentorship Programme kat USJ 9, jam 8.45 malam.
Aku rasa menarik....pendedahan baru.

* Hebatnya Bio Aura.
* Internet, website, blog dan FB...bagaimana memanfaatkannya
untuk meluaskan jaringan business anda.
Tiada bayaran...percuma lah tu.
Sila hadir beramai2.

Boleh walk in...
Call aku ya...
CDM FARIDAH
CIKGU DAN MENTOR
016 2212181

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.