Friday, July 6, 2012

Follow Up

Salam. Peluang yang kita ada, berkongsilah dengan sesiapa juga.
mana tahu ini rezeki untuk mereka.
Mana tahu, peluang seperti ini mereka nanti2kan.

Tengah hari semalam aku berkongsi dan berdemo di restoran Ubi kayu USJ9.
dengan dua orang wanita, Lenda dan Zaidah.
kedua2nya prospek yang aku jumpa di USJ 9 minggu lepas.
lepas tu follow up je la.

Tunjukkan PBeautiful, mereka sangat positif.
Kongsikan juga tentang Akademi Taipan, bagaimana boleh berubah kehidupan
dengan akademi ini. Alhamdulillah. mereka positif
Cuma kena follow up.
Insyaallah, katanya nak datang BONUS NIGHT nanti.
Moga mereka sampai sebagaimana yang dijanjikan.

Selepas itu, aku terus ke Putrajaya Precint 9.
Solat zohor dulu di stesyen Petronas.
Jam 3.15 Norhafizah sampai.
Inilah dia prospek yang aku follow up, Norhafizah Abdullah.
Seorang guru di SMK Precint 11 Putrajaya.
Positif orangnya. PB dah pakaipun.

Itulah gunanya follow up.
jangan diabaikan kuasa follow up.
Yang ni ramai orang tak suka buat.
Tak mau buat pun ramai.
Kena follow up jika buat MLM.
Sangat hebat jika anda mengetahui skils follow up.
Yg tak mau jadi mau.
Yang tak nampak jadi nampak.
Yang tak nak, boleh jadi nak.
Yang tak percaya, boleh percaya.

Memang excited apabila aku kingsikan peluang menjana pendapatan
 dan mengubah kehidupan
melalui produk PB dan Akademi Taipan.
Insyaallah akan bersama dengan Akademi Taipan.

Lepas tu terus balik, semalam kami sekeluarga berpuasa.
Jadi nak masuk dapur dulu.


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.