Friday, July 13, 2012

Tayar lagi...Parok Gini

Tayar lagi...hu hu hu.
Dua hari sudah, rasa tak sedap semasa memandu.
Terhoyong hayang atas highway.

Ohhh rupanya tayar belakang dah botak.
Emmmm....rasanya baru dua bulan lepas bertukar bayar baru.
Masa tu keempat4 ditukar.
Rupiahnya berjuta2. RM6800.
Aikkk...takkan dah botak.

Tapi tak ada pilihan.
Wang berganti tangan. RM3600 untuk dua biji jenis Micellin
Tayar bertukar tempat.
Dua biji tayar belakang dah tak boleh pakai lagi.
makin lasak lagu ni.
Heran bin ajaib gak aku rasa.
Apalah agaknya hikmahnya....
Pagi aku ada demo di Puchong Permai.
Terpaksa laa panggil teksi En Rosli.
Nasib baik mudah diminta tolong.
Dia ambil aku kat rumah, tunggu aku habis berdemo dan hantar aku pulang.
Jam 3 petang baru kereta siap.

WST OOOO WST.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.