Saturday, July 7, 2012

Meningkatkan Potensi Diri

D'Arab Cafe kawasan masjid negeri Shah Alam.
Khamis lepas, berdemo di sini.
Wah...boleh tahan ramainya orang datang makan.
Sedap agaknya..
kali kedua aku ke mari. Seminggu sebelum tu dah datang sini juga.
Reen Anda Sari.
Sedap namanya...dari jabatan kerajaan Shah Alam.
Dah lama bekerja.
Nak cari side income.
Mana tahu kehidupan berubah.
Biasalah prospek, takut dan risaunya banyak sangat.


Takut barang tak laku.
Takut orang tak masuk.
Takut dia buat sekerat jalan.
Takut susah.
Takut kena keluar rumah selalu.
Takut kena keluar malam.
Takut kena gi kelas.
Takut susah nak buat.
Takut orang tak bayar.
Aku tunjukkan bukti2 kejayaan.
Aku buktikan bukti2 aku buat dah 10 tahun.
Aku buktikan kehebatan AT.
Aku buktikan ramainya graduan yg berjaya dengan AT.

Ahh...keyakinan diri terlalu kurang.
Tak percaya kepada diri sendiri terlalu besar.
Dalaman tak begitu kuat.
Begitu kecilnya semangat juang bangsaku.

FIGHT FOR EXCELLENT(FFE)
mampu membongkar semua masalah ini.
mengangkat rasa percaya kepada diri sendiri.
Meningkatkan potensi diri.
Membongkar masalah dalaman yg kronik.
Membuka minda dan keyakinan diri.

Daftarlah untuk FFE 2.yang akan diadakan pada 4 Ogos 2012.
Esok FFE 1.(Dah penuh)
Dah tutup.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.