Friday, April 12, 2013

Biarlah Testimoni Bio Velocity Yang Bercakap

Pn Wan Zainab dari PJ.
Mula2nya beli hanya satu Bio velocity sleep mate untuk kegunaannya sendiri.
Orangnya sihat, cuma ada sedikit drah tinggi.
Tetapi kerana stok tak ada, kat dua minggu juga baru dapat.
Itu pun aku ambik stok dari downline kat Kelantan.
Tiga hari aku gi hantar ke rumahnya di PJ.
Masa aku hantar dia dok bercerita tentang cucunya baru usia dua tahun lebih baru keluar hospital
kerana demam.
Lepas keluar hospital, badannya sangat lemah tak berdaya.
Petang ni, lebih kurang jam 4 petang, kak Nab telefon aku lagi minta hantar satu lagi
Bio velocity.
Apa katanya...
Cucunya tidur sangat lena atas bio velocity.
Jika tidak asyik menangis terjaga2 pada sebelah malam.
Lepas tu badan nampak semakin sihat dan cergas.
Mula bermain, makan pun mulai lalu dan berselera menyusu.
hati kak nab gembira melihat perkembangan cucunya.
Dia mulai bercerita tentang Bio velocity kepada anak2nya yg lain.
Dah dapat order.  Ada lagi yg nak beli. Wah baguslah berkongsi perkara yg baik.
Tanya lak aku macam mana jika nak join business.


Lepas hantar barang Kak nab, aku ke Klang untuk demo dengan Syikin.
Alhamdulillah, Syikin sgt positif.
Lepas tu aku berlari ke KL di new Pacific hotel berdepan dgn PWTC.
Aku bersama Elza dan SSM Noor Azizah.
Nak share peluang dgn Azura seorang excecutif manager di hotel itu.
tetapi masa tak gitu sesuai.
kebetulan masa kami berjumpa, rombongan peniaga datang melawat.
Azura sibuk sangat sangat.
Tak apalah, tetapi sempat share sedikit tentang kehebatan Bio Velocity
dan cara menjana income melalui
produk ini.
Lepas habis di sana, aku terus bergerak ke Kinrara.
Singgap solat maghrib sekejap di petrol station.
Bergegas nak ke Klang lepas tu.
Baru bersiap, prospek call tak jadi sebab ada tetamu datang.
Alahai...itu dah biasa sangat.
Tak apalah, esok temujanji baru.
Moga berhasil.


Bagi anda yg berminat nak tahu tentang 
Bio velocity sleep mate.
Boleh sms atau call
016 2212181
FARIDAH MOHD ALI



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.