Friday, April 19, 2013

Erin Tercari2 Bio Velocity

Berjumpa Erin di Giant Shah Alam.
Pegawai MBB.
Kenal hanya melalui page...makin menjadi2 nampaknya page aku.
Syukur alhamdulillah, hari2 dapat sms dan inbox bertanyakan tentang Bio Velocity Sleep Mate.


Ayah Erin sedang sakit strok, dah 3 bulan di hospital di Brunei.
Dah macam2 rawatan pakar dan alternatif.
Dah banyak duit habis.
Dah usaha macam2 cara moden maupun tradisional.
Berjumpa dengan Bio Velocity di page dan blog aku ni.
Terus Erin call dan bertanya lanjut.

Tetapi semua egen yang ditemui Erin menyatakan stok habis licin, tak ada.
Erin memanggil ke sana sini mencari
bio velocity sleep mate.
Erin call aku juga.

Semalam gi jumpa Erin, terangkan tentan produk dan kehebatannya.
Aku share juga cara menjana income dengan produk Bio Velocity sleep Mate.
Terus Erin jatuh cinta dengan strateginya.
Apa lagi dengan produknya.
Terus isi form ahli dan RM50 dibayar terus.
Juga bayaran RM1288 untuk Bio Velocity Sleep Mate.
Isnin depan baru dapat produknya.
Insyaallah Erin akan uruskan dokuman dan dananya seberapa segera.
Syukur dan tahniah Erin.


Habis jumpa erin aku ke Seksyen14  PJ
Kali ni bukan demo Bio Velocity, bukan juga misi Shanghai
tetapi ke Foo&Loo Ortodontik.
Dentist & Surgery.
Dah 4 kali Jumaat aku datang setiap hari Jumaat.
Untuk buat rawatan gigi dengan pakar ortodontik Dr Foo.
Ummm meletup servicenya.
Sekali pergi pun habis hampir ribuan.
Kali pertama dan kedua pergi habis RM1200 untuk rawatan gusi termasuk Xray.
Kali ke 3 habis RM780 dan hari ni habis RM425.
Jumaat depan ada appointment lagi.
Boleh tahan,. untuk rawartan seterusnya mengambil masa selama 2 tahun kerana banyak masalah.
Kosnya hu hu hu...sama mahal dengan sebidang tanah lot kat kampung.
Lebih RM30 000 untuk rawatan pakar
agar senyuman lebih ikhlas dan menawan.
yang penting ada duit.
Nasib baik buat bisness.
Bolehlah aku peruntukkan untuk rawatan yang lebih sempurna. Setakat ini aku sangat berpuas hati dengan service oleh
klinik ini.
Alhamdulillah, aku bersetuju.
Nampak gayanya setiap minggulah aku akan ke klinik ini.
yang penting kegihatan gigi dan mulut terjaga dengan sempurna.
Maklumkan usia semakin bertambah.
Apapun senyum mesti menawan.
Apa lagi hampir setiap hari aku berjumpa orang.
Hampir setiap minggu pula bagi talk kat depan audiens.
Insyaallah lepas ni pasti senyumankulebih ikhlas
walaupun aku tak pernah join takaful ikhlas.
he he he.


Bagi yang sedang mencari Bio Velocity sleep mate.
SMS/call 016 2212181
FARIDAH MOHD ALI.
BIO VELOCITY TOP AGENT


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.