Tuesday, April 23, 2013

Bio Velocity Di Mana-mana

Malam tadi di KFC Giant Bandar Kinrara.
Ada lagi yang nak tahu tentang bio velocity.
Farid dan Wani.
Farid datang dari Ampang, bekerja di Gleaneagles hospital bahagian makmal.
Aku terangkan tentang bio velocity. Apa kandungannya?
Apa dia cahaya gelombang tulen.
Apa kaitannya dengan garam laut yang dimasukkan dalam fabric bio velocity.
Apakah teknologinya?
Berapa lama kajiannya.
Kemudian aku buat demo pada Farid.
Demo biasa untuk menguji keseimbangan badannya.
Aku buat juga kepada Wani.
Apa lagi terujalah.
Selepas tu aku share cara nak jana income dengan produk ini.
Bagaimana nak jual, bagaimana nak join, bagaimana nak uruskan dana.
Kedua2nya teruja daan sangat positif.
Apa lagi bagi Farid yang bekerja di hospital.
Siang malam bergelumang dengan keadaan orang sakit.
"Senang nak jual ni kak, harga pun tak mahal sangat berbanding kualitinya"
Kata Farid.
Insyaallah minggu depan nak datang BOP kata Farid.
Nak nak mula uruskan apa yg patut.Untuk join ahli.

Malam sebelum tu aku jumpa Erin dan Nurul kat Giant Kinrara untuk
hantar bio velocity.
Erin mendapat maklumat tentang bio velocity daripada blog dan page aku.
Dia sedang tercari2 produk ni
untuk ayahnya yang sedang sakit di Brunei.
Apa bila, aku kata ada stoknya, Erin terus bayar.
Dan apabila aku share tentang peluang untuk mengubah hidup, aku terus teruja
dan isi borang ahli.
Erin akan urus dana selepas dia kembali daripada Brunei.
 Seminggu juga baru da pulang semula ke KL.
Bio velocity memang hot product.
Hor market.
Produk laris lebih daripada goreng pisang panas.
Berebut2 orang nak beli bio velocity.
Tak menang tangan. Pembeli beratur panjang.
Boleh order dulu tapi bayar terus.
Sapaa bayar dulu akan dapat barang dulu.
Kalau order tanpa bayar, tak tahu bila boleh dapat sebab senarai menunggu terlalu ramai.
Testimoni2 yg hebat menjadikan bio velocity bagai tsunami di dalam pasaran.
Dan bagi sesiapa yg bersungguh2
melahirkan tentera2 duit dlm bizz ni menggunakan
bio velocity, maka mereka sgt beruntung.
Tunggu sedikit waktu lagi, gelombang besar tak mampu ditahan oleh sesiapa.


Bagi sesiapa yang mahu mencuba
bio velocity,
boleh call/sms saya
016 2212181

FARIDAH MOHD ALI

Bio Velocity

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.