Thursday, May 12, 2011

I Follow

Anda mahu berjaya bersama AT 181?
Tentunya mahukan.
Senang saja.
IKUT IKUT IKUT.
"I FOLLOW"

Aku dilihat sebagai orang yang berjaya di dalam AT 181.
Aku juga dilihat sebagai seorang pemimpin kepada AT 181.
Tetapi aku sebenarnya dari dulu sampai sekarang kekal senbagi pengikut yang setia.
Pengikut siapa?
Kita ikut idola kita.
Kita ikut mentor kita.
Kita ikut orang yang membimbing kita.
Inilah mentor kita.
Inilah idola kita.
Inilah pemimpin kita semua.
CDM KARTINI DAN CDM KAMARUDDIN.
Merekalah yang aku ikut dari dulu samapai sekarang.
Sebab itu aku berjaya.
Sebab itu aku kekal lama.
Sebab itu aku bertahan dah 9 tahun dalam perniagaan ini.

Walaupun aku pemimpin yang hebat tetapi aku juga pengikut
yang sangat setia.
Kerana menjadi pengikut hebatlah aku boleh menjadi pemimpin
yang hebat.
Kerana mengikut pemimpin yang hebatlah, maka aku juga boleh menjadi pemimpin yang hebat.
Kerana mengikut mentor yang berjayalah, maka aku
juga menjadi mentor yang berjaya.

"I FOLLOW"

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.