Sunday, May 22, 2011


Salam.
Jam 5.30 pagi tadi aku bertolak dari Kepala Batas Penang.
Singgah solat Subuh di Hentian Rehat Gunung semanggol.
Meneruskan perjalanan, kemudian singgah di R&R Tapah untuk minum pagi.

Jam 9 pagi, aku dah sampai di KL.
Selepas berehat seketika, aku akan berangkat ke Johor Bharu pula.
Terus bekerja kuat untuk kejayaan seterusnya.
Hari ini rakan kongsi di JB mahu hadir dalam Business Talk
di Bandar Baru Uda. Nak bawa orang baru katanya.
Sebagai upline, aku mahu semua rakan kongsi berjaya.
Di mana pun mereka berada, aku akan datang membantu.

Tahniah juga kepada SSM Hisyam yang menguruskan
Business Talk ini.
Kami akan datang untuk berkongsi sahaja.
Bagi sesiapa yang ada yang mempunyai network di Johor,
bolehlah turut serta.
Salam kejayaan untuk anda semua.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.