Monday, May 2, 2011

Seminar Dimensi Baru 11


Salam kekayaan.
Dunia Ini Penuh Wang.
Negara kita sangat kaya.
Kita tidak sepatutnya miskin.
Ramai orang datang ke negara kita dengan sehelai sepinggang
boleh menjadi kaya raya.
Kita tidak sepatunya hidup susah.
Begitu ramai orang yang kaya di negara kita.
Kita juga patut kaya kerana kita hidup di negara yang sama.
Jika orang lain boleh kaya, kenapa masih tak kaya2?

Wang itu banyak, melimpah ruah dengan wang.
Lebih dari yang kita perlukan.
Tetapi wang itu tersembunyi.

Slot penutup...CDM Faridah, alhamdulillah walau kehilangan suara,
tetapi bagi aku peserta bersemangat.
Itu yang mereka mahu.
Setakat yang termampu, aku berikan sebaik mungkin.
Itu saja yang boleh aku berikan untuk AT 181 dalam setiap program
dan ceramah akademi ini.
Aku berharap peserta mendapat semangat dan momentum untuk terus berusaha,
tanpa jemu, tanpa putus asa, tanpa mengalah, tanpa kecewa
kerana tidak ada yang mudah untuk mendapatkan wang dan kekayaan.
Semangat dan kekentalan diri menjadi nombor wahid untuk kekal di puncak.

Selagi mereka mahu, aku akan terus bercakap.
Dah penat besok atau orang dah jemu, aku berentilah.
Yang pasti selagi mereka mahu, aku akan terus berkongsi semangat
dan pengalaman diri.
Wang ada di mana2 sahaja.
Sekeliling kita.
Di mana ada manusia di situ ada wang.
Dunia ini melimpah ruah dengan wang.
Tetapi wang itu tersembunyi.
Tidak ada senang datang dengan senang.
Apabila pintu telah terbuka...tunggulah...
Wang datang tidak berhenti2
Wang makin diguna makin bertimbun
Wang makin dikaut semakin banyak
Wang datang dari segenap penjuru
Siapa mahu wang yang banyak?
Siapa mahu kaya?
Aku mesti bertindak
Aku mesti tinggalkan segala alasan
Aku tidak boleh bertangguh
Aku mesti kaya.
Hanya aku yang boleh membantu diriku
Hanya aku yang boleh bangun dari segala kelemahan
hanya aku yang boleh memajukan diriku
Aku mesti kaya.
Hai O yang terbaik
AT 181 yang terbaik
Strategi yang terbaik
Produk2 yang terbaik
Aku mesti kaya
Kejayaan tetap di tangan sendiri
kekayaan tetap dengan usaha sendiri.
Selamat tinggal kemiskinan
Selamat tinggal kesusahan
Selamat tinggal kepayahan
Selamat tinggal hutang piutang
Selamat datang kesenangan
selamat datang kebahagiaan
Selamat datang kejayaan
Aku mesti kaya
Bayangkan wang melimpah ruah di dalam akaun bank anda!!!
Gunakan ilmu, strategi dan mentor di dalam AT 181 bagi
menjadikan kita orang yang kaya dengan memaksimakan
sepenuhnya akal, tenaga, kemahuan dan masa.
Aku akan buktikan bahawa aku boleh.
Aku akn buktikan bahawa aku hebat.
Aku akan buktikan bahawa aku yang terbaik.
Aku mesti kaya.
Jika kau fikirkan kau boleh, kau hampir boleh melakukan
Jika kau fikirkan ragu2, usahamu tidak menentu.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.