Thursday, May 10, 2012

Hukum Tarikan

Wow..buku baru yg aku beli kat PBAKL PWTC minggu lalu.
Dgn penulisnya pun aku kenal.
Dua2 pernah bersama2 dlm PLF dan TAMRIN.
Aku dah khatam dua kali.
Best..tahniah Zuhairi Nopiah dan Amin Idris.

Anda warga Taipan, wajib baca buku ni.
Lebih senang untuk mencapai kejayaan jika kita memahami hukum tarikan ini.
Kejayaan lebih mudah ditarik berbanding kejayaan yang dikejar.
Boleh cari kat MPH atau Popular atau mana2 gedung buku,
harga tak mahal sangat.
Hanya RM14.00.
Terbitan PTS
Hidup Ini Pilihan
oleh Parlindungan Marpaung.

Ada waktu pilihan itu jelas dan terang.
Ada waktu, pilihan itu kelabu.
Apabila pilihan itu dapat dibuat begitu sahaja, mudahlah.
Tetap bagaimana jika pilihan itu perlu dibuat berdasarkan panduan dan pedoman daripada orang lain?
Di situlah perlunya ada bimbingan orang di sekeliling kita.


Penulisnya pun aku dah jumpa, siap sign buku aku ni waktu pelancarannya di
PWTC tempoh hari.
Baru nak mula baca hari ini.
Harap esok boleh habis.
Hanya RM16.50 sahaja.
Terbitan PTS Millennia.

Tarbiah rohani.
Membersihkan hati.
Bila kita jiwa bersih, hidup pasti lebih bermakna.
Cari ilmu, baca buku.
Cari ilmu dengar ceramah.
Cari ilmu dengar cd dan kaset.
Cari ilmu, duduk berguru.
Cari ilmu, jangan jemu.
Tingkatkan kualiti diri, perbaiki diri dan kongsikan dgn semua.

Harganya hanya RM21.00 sahaja.
Terbitan Galeri Ilmu.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.