Friday, May 11, 2012

Berjaya Dan Terus Berjaya

AT 181 
Hartanah 
Training 
Lebarkan sayap kejayaan.
Moga aku mampu memberi manfaat yg lebih besar
untuk seluruh alam.
Itulah usahawan yg memberi manfaat.

Bukan mahu menjadi hebat kecuali untuk memberi manfaat.
Bukan mahu menjadi pakar motivasi kecuali
mahu memberi inspirasi.

Orang yg berjaya ialah orang yang
suka melihat orang lain berjaya
dan sentiasa memberi inspirasi untuk orang lain berjaya.
Orang yg bahagia ialah orang yg mampu
membahagiakan orang lain.

Apa lagi yg aku cari kecuali menjadi hambaNya
yg mendapat reda Allah SWT.
Bantu diriku untuk aku membantu orang lain di sekelilingku.
Bimbing diriku supaya aku boleh membimbing orang lain
di sekitarku.
Kuatkan ketahananku agar aku boleh membantu orang
lain bertambah kuat.
Permudahkan perjalananku Ya Allah.
Syukur ya Allah.

Pertanyaan?
Call 016 2212181

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.