Monday, May 21, 2012

Go Go Go LOPA!

LOPA LOPA LOPA!!! jerit mereka.
Merah hitam menguasai BOP semalam di TTC.
Semangat merah menyala
CDM lelaki menguasai majlis...baguslah.
Go go go LOPA kedengaran memecahkan dinding TTC.
CDM NIzam dan CDM Dzul...Jika kau fikirkan ragu2, usahamu tidak menentu.
CDM Hanum thumbs up...
cepat cepat datang BOP, semangat dan meriah sungguh.
Excited.
Org Penang pun turun datang USJ 9, orang KL takkan nak tengok saja.
DSM Wawa dari utara senyum je.
Wow..luar biasa.
Tenaga trainer dan CDM hebat Wan Iskandar menyemarakkan
semangat dan daya juang warga Taipan yg hadir.
"Aku Masih Di Sini"
Tahniah CDM Iskandar.
Inilah yg kita mahu..semuanya demi Taipan.
DDM Nizam...tak perlu diperkenalkan.
Suara dan celotehnya ketika mengacarakan majlis membuatkan yg hadir terpegun.
Tahniah DDM Nizam.
Memerhati penuh teliti.
Mendengar penuh khusyuk.
CDM Kapten War....
membentangkan G15 untuk semua yg hadir.
Mudah difahami, ringkas dan padat.
Tahniah Kapten war Taipan...CDM Jai.

SM Dr Phia...pendapatan saya sebagai doktor memang dah stabil, tetapi saya
masih mencari sesuatu untuk menambahkan pendapatan keluarga.
SM Azhar...saya datang jauh dari Alor Star
untuk bersama warga Taipan di USJ.
SSM Abd Latif....saya tak berapa pandai, ilmu pun tak ada,
tetapi saya mahu mengubah kehidupan saya.
terima kasih kepada sifu saya Abg Jai yg banyakmemberi ilmu
dan bimbingan kepada saya.
DSM Anna...Saya buat part time je tapi walaupun part time, ia sangat
menyeronokkan.
Saya dah melancong ke Hong Kong, Hollland dan akan Guangzhao pada
April nanti.Terima kasih AT181.
DSM Kuani...aapa orang katapun buat je.
Part time pun tak apa, asalkan kita buat.
Sebab semakin lama kita bekerja, sebenarnya komitmen
dan hutang kita semakin banyak.
Buat business ni,kita boleh buat saving.
Saya dah melancong ke Sydney dan akan ke Guangzhao pada 14 April nanti.
Menimba ilmu jangan jemu.
Orang baru belajar orang lama pun belajar.
DDM Muhammad Shukri dari Penang.
Ketika bekerja sebagai polis, saya banyak hutang.
Syukurlah bersama business ni, pendapatan bulanan saya jauh lebih besar
dan membolehkan saya membayar hutang saya, membina rumah yg
lebih selesa untuk ibu bapa dan sedang berusaha untuk membawa mereka
menunaikan haji pula.
Juga nak berkahwin tak lama lagi..dgn cik Wawa saya.

Realiti insan...penutup majlis.
Snap snap bersama cikgu dan mentor di AT181.
Jangan lepaskan peluang...snap snap snap.
Untuk kenangan sepanjang hayat.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.