Friday, August 3, 2012

Cukuplah Sekali

Cukuplah sekali.
Moga ia menjadi pengajaran untuk kita semua.
Mempertahankan Taipan untuk yang kekal bertahan.
Kerana Taipan bukan hotel murahan tempat bertukar pakaian.
Boleh check in dan check out sesuka hati.
Apa lagi setelah kau bertukar lagu dan sorakan.

Aku tak mahu bermuka2.
Biar ku faham perit sengsara, ku bertahan selama ini juga untuk yg mahu saja.
Ku harap semua mengerti.
Ku berbangga dgn yg setia. walau hanya segelintir cuma.
Kerana yg segelintir itu, maka segala kudrat aku pertaruhkan.

Buat baik berpada2.
Buat buruk tidak sekali.
Besar hati? Kaya jiwa?
Insyaallah, ku pegang ia sampai bila2.
Kejayaanmu aku doakan.
Bukan downline, walau sideline, tak pernah berkira.

Moga Allah membimbing ku sampai bila2.
Agar aku mampu membimbing yg lain.
Selesaikan semua masalahku.
Agar aku dapat menyelesaikan masalah yg lain.
Beri kekuatan untukku, agar aku mampu memberi kekuatan untuk yg lain.

Ya Allah,ampunkan aku,maafkan aku.
Aku hamba yg cukup lemah. Mohon kekuatanMu ya Allah.
Agar aku tidak silap membuat pertimbangan.


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.