Friday, September 14, 2012

Apa Kata Mereka

Salam kejayaan.
Lihatlah, apa kata mereka tentang ATM dan apa yang mereka perolehi
pada Bonus Night selasa lalu.
Mari kita ikut mereka.

SSM Siti Hazirawati.
Seronok sangat buat business dengan ATM ni.
Tak sangka, hanya asalnya nak pakai PB, boleh turut serta join secara tidak sengaja.
Lebih mengujakan dalam masa tiga bulan saja secara part time,
saya dapat menyimpan sejumlah lebih RM10 000.
Syukur alhamdulillah.
Terima kasih kepada mentor saya CDM Roshila.
SSM Johari(jika tak silap)
Seronok juga bersama ATM ni.
Dalam masa dua bulan, saving saya dah bertambah sejumlah RM14 000.
Saya akan terus berusaha.
Terima kasih kepada ATM dan semua mentor di sini.

SM Lan.
Saya sebenarnya tak suka dengan MLM.
Tapi saya join selepas berjaya diyakinkan tentang ATM.
Tak sangka, bulan pertama saya memperolehi RM6500.
Banyak tu.
Saya tak pernah pegang wang banyak sejumlah itu.
Terima kasih ATM.

Inilah peluang yang terbaik untuk anda.
Bersama ATM, anda disediakan dengan 5 item untuk menjadi usahawan terbilang.
1. Ilmu
2. Sistem
3. Strategi
4. Mentor
5. Modal

Hubungi saya untuk keterangan lanjut
016 2212181.
Mentor kejayaan anda.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.