Monday, September 24, 2012

Jangan Takut

Salam...

Dua tiga hari lepas aku datang demo kat sini dengan Pn Aida.
MMU kat Cyberjaya
Bantu DSM Ku Ani atau Kak Engku Mansor tu.
Dia kat ofis.
Inilah bagusnya ATM ni.
Yg buat full time macam aku ni gi bantu rakan kongsi yg buat part time.
KEM tak boleh keluar tapi ada prospek nak tahu tentang PB.
Aku bantulah.
Jangan fikir  downline hanya tahu suruh je.
Kita bantulah network kita.
Mereka sediakan prospek pun dah kira bagus.
Business mereka adalah business kita juga.
Mereka adalah rakan niaga kita.

Bantu semua rakan kongsi kita tanpa syarat.
Jangan pilih2 kasih.
Atau hanya pilih yg banyak bagi sale je.
Atau hanya gi bantu yang hebat saja.
Tak kira siapa, tak kira barang apa, tak kira pangkat apa.
mereka berniaga besar atau kecil, semua kita wajib gi bantu.


Sebelum menyarungkan PB.

Pn  Aida nak tengok PB.
Dia pun ada masalah sakit belakang dan belakang semakin membongkok.
Itu yang dia minat dengan PB.

Orangnya masih muda.
Selalunya masalah kegemukan selepas melahirkan.
Masalah kesihatan pun ada.
Nah tu dia....selepas disarungkan di badan dengan PB.
terus nampak perbezaan yg sangat ketara.
Badan yang bongkok dah hilang.
Kontur badan nyata berbeza.
lemak2 yang bertaburan dialihkan ke tempat yang betul melalui penyusunan lemak .
Jika konsisten menggunakannya, sakit pinggang sakit belakang juga akan hilang.

Lepas tu aku kongsikan cara dan strategi menjana pendapatan berganda melalui ATM.
Aida minat, nak dan teruja sangat dengan PB.
nak juga berubah hidup.
Nak juga mencari pendapatan sampingan.
mahu juga merasa hidup lega sedikit.

Dulu pernah buat juga MLM lain.
Tapi katanya sekerat jalan kerana tak ada sokongan suami.
Upline pun tak follow up.
Upline2 pun semua diam, akhirnya semua senyap dan lenyap termasuk dia sekali senyap.

Aabila aku kongsikan tentang ATM, ada perbezaan.
Akademi menyediakan ilmu, strategi dan sistem serta mentor untuk semua warganya.
Ini yang berbeza dgn MLM yg diceburi dulu.
Sangat berbeza.

Tetapi ada sedikit ketakutan di hatinya.
Bukan takut pada siapa, kecuali takut tak dapat sokongan daripada suaminya.

Aku kata...jika nak cerita kat husband...jangan cerita sendiri.
Meh aku datang dgn hubby aku jumpa hubby dia.
Biar aku yang share macam mana ATM punya cara, macam mana mereka akan dibimbing, apa strateginya, apa
peranan mentornya,

Kan selalu pesan...
* Jangan buat sorang2.
* Jangan jadi jurujual
* Janagan ketuk pintu rumah orang.
* Kena buat teamwork.

Jangan takut.
Alahai...mudahnya nak berjaya.
Jika mudah kenapa masih takut???

Jom...jumpa dan dengar.
Call aku ya 016 2212181.
Cikgu dan mentor.
CDM la katakan!!!



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.