Friday, September 21, 2012

26 Soalan.


A tanya aku....
LOPA  tu apa?

B tanya aku...
G15 tu apa?

C tanya aku...
ATM tu sama ke dengan ATM yang tut?

D tanya aku...
Pakej tu apa benda?

E tanya aku...
Macam mana u buat sampai boleh dapat macam ni?

F tanya aku...
Betul ke ATM ni?

G tanya aku...
Berapa lama company ni boleh bertahan?

H tanya aku...
Sampai bila saya nak aktif?

I tanya aku...
Syarikat ni halal ke haram?

J tanya aku...
Halal ke produk2nya?

K tanya aku...
Ini skim cepat kaya ke?

L tanya aku...
Kalau i tak buat, boleh dapat bonus ke?

M tanya aku,
Saya nak bagi modal je, tapi u boleh masukkan orang bawah i
sampai i naik cdm, boleh?

N tanya aku...
Jika saya tak hidup dalam business ni, apa jadi dengan business ni?

O tanya aku...
Jika semua rakan kongsi tak hidup,
saya masih hidup ke?

P tanya aku...
Apa jadi kalau company tutup, saya boleh dapat balik modal saya ke?

Q tanya aku...
Kat mana nak cari orang yang 4 tu?

R tanya aku...
Betul ke Hai O ada jual najis arak?

S tanya aku...
Berapa ramai yang berjaya, berapa ramai yang gagal?

T tanya aku...
kenapa ramai yang mati?

U tanya aku...
Jika saya tak dapat cari orang, macam mana pulak?

V tanya aku...
Boleh ke Hai O bertahan lama?

W tanya aku...
Ada ke orang nak masuk ni?

X tanya aku...
Jika tak mahu datang meeting, OK ke?

Y tanya aku...
Boleh ke orang bawah potong orang atas?

Z tanya aku...
OK semua bagus. ATM terbaik.
Saya memang nak buat sangat2.tapi saya nak tanya orang lain dulu?

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.