Thursday, September 13, 2012

Ramai Nak Pakai PB

Salam perjuangan.

Aku datang ke pejabat SUHAKAM dua hari lepas.
Bantu SM Elza untuk kembangkan networknya.
Alhamdulillah, dah tiga kali sampai ke sini untuk demo dan pakaikan PB.
Waa...baguslah semua positif.

PB Elza yang dia ambik pun dah luak dah.
Dan ramai lagi yang nak pakai.
Lebih menarik, ramai yang nak buat business.
Alhamdulillah netwoek SM Elza pun dah berkembang di sini.
Insyaallah Elza akan naik SSM bulan pertama.
Wow...jika mahu semuanya boleh.
Tahniah Elza....anak murid aku ni,
kini jadi business partner lak.
Mana tahan, tengok cikgu je yang berjaya.
Anak murid mesti follow gak.
Dan berkongsi dengan Siti Zaihan pegawai di sana.
Minat berniaga, buat macam2.
Berniaga handbag dari oversea...Guccila, LV la, Coach la.
Bila aku share tentang ATM, terus jatuh cinta.
Suka juga dgn PB.

Terus join ATM, dan isi borang dana.
Tahniah, excited.
Semalam aku datang lagi, collect dokumen dan terus hantar ke BR.
Insyaallah G10.
Lepas tu terus fitting PB.
Suka sangat.
Terus nampak perbezaan kontur badannya.
Biarpun Zaihan kurus, tetapi tetap perlu menggunakan PB.
Tahniah Zaihan.
Selamat datang ke Akademi Taipan Malaysia.

Syarat kenalah konsisten memakainya.
Hari2 kena pakai.
8 jam sehari sekurang2nya, barulah berkesan.
Jangan pulak beli simpan je dalam almari.
Sangkut je kat hanger.

Banyak lagi staf kat sini nak pakai PB.
Insyaallah akan berkembang biak di sini.
Jumpa lagi.

Sesiapa nakminta demo PB kat ofis atau rumah mereka.
boleh call aku ya 016  2212181


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.