Monday, July 11, 2011

Setiap orang mesti pakai

Dari dulu hingga sekarang
Sejak 9 tahun yg lalu inilah baju dalam saya.
Setiap org mesti pakai PB

Permintaan sentiasa tinggi untuk PB
Customer sentiasa ada.
Bukan wanita sahaja boleh buat PB
lelaki pun boleh.
Ramai CDM lelaki yg muncul dgn produk ini.
Ramai yg buat duit dgn PB
Produk yg sangat diyakini sejak 13 tahun yg lalu.
Boleh buat duit u..
Saya berhenti kerja dgn PB
saya dapat income besar dgn PB
Saya dapat resign kerja dgn PB
Saya dapat melancong seluruh dunia dgn PB
Saya boleh memiliki rumah mewah dgn PB
Saya bolh membeli kereta mewah dgn PB

Lihat....sebelum dan selepas pemakaian PB.
Hasilnya sangat menakjubkan.
Gunakan secara konsisten 8 jam sehari, minumlah banyak air.
Pasti menakjubkan hasilnya...saya sudah menggunakan PB sejak 9 tahun yg lalu.
Tidak ada pakaian dalam yg lain kecuali PB sahaja.
Masalah fibroid hilang, migrain hilang,
bentuk badan...auuu boleh tahan lah dlm usia 40an...heh heh heh.
PB bukan hanya untuk wanita tetapi juga untuk lelaki.
Belikan waist nipper untuk anda atau partner anda, untuk mengempiskan
perut boroi dan menghilangkan masalah sakit belakang.
Pengiktirafan superbrand untuk kualiti dan kuantiti PB.
Kualiti yg boleh dipercayai dan diyakini.

Sepanjang hayat
Untuk service percuma jika koyak, tercabut cangkuk, besi rawan keluli rosak dan macam2.
So tak rugi jika beli PB.
Harganya setanding kualitinya.
pengiktirafan pakar tulang belakang antarabangsa
Sebab itu PB sangat baik untuk tulang belakang keran ia direkacipta mengikut struktur tulangrangka manusia.
tak ada sakit belakang
Hilang lenguh2 badan
Tiada sakit urat
sangat bagus untuk pembaikaian masalah urat
Ramai sangat testimoni yg ada masalah sakit belakang yg memberi respond sgt
positif selepas merela membeli PB
Far infra red ray
Untuk kesihatan yg lebih baik,
Penyerapan oksigen yg lebih sempurna
Perjalanan darah yg lancar
Penghantaran nutrien yg lebih efektif
Menghaluskan kulit
menghilangkan bau badan
tidur yg lena
Pembungan toksin yg lebih lancar
dan macam2 lagi.



Akwatek akadyne fabric
Fabric lembut dgn jahitan stereokopik yang tahan regangan.
Fabric yg lembut tetapi kuat.
Menyerp peluh dan boleh disulam tenun dgn FIR.

Dapatkan satu set untuk anda.
Dan dapatkan rebate RM150 jika anda membeli cash atau credit card.


Contact saya segera


CDM FARIDAH
CIKGU DAN MENTOR
016 2212181

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.