Sunday, July 3, 2011

Sapa Nak Ikut???


Gambar aku, sedang bagi talk.
heh heh heh..seriusnya orang ni.
Macam bagi warning je.
takutnya orang tengok

Itu kata orang yang tak kenal aku.
Dah kenal oklah.
Baru tahu rupanya baik...ngeh ngeh ngeh.
yalah, kalau tak baik dah lama aku dok merengkok dalam penjara.
Aku sebenarnya bukanlah garang sangat tetapi tegas sedikit.

Dalam business MLM yang kita buat ni, tegas sangat perlu rupanya.
Setelah hampir 9 tahun, aku rasa ada bagus gak sikap tegas ni.
terlalu baik pun susah.
Terlalu banyak yang pandai bermuka2, manis di depan menikam di belakang.
Depan cakap lain belakang cakap lain.
Kita hulur ambik, tetapi di belakang  masih kata kita tak guna.
Kesian jugak aku tengok, entahlah nak cakap pun susah.

Senang cakap, aku dah nekad.
Sapa nak ikut, jom ikut.
sapa tak nak ikut, terpulanglah.
Aku rasa perlu buat sesuatu, untuk pembaharuan supaya ada nafas baru dalam business ini.
Aku akan kepung habis2.
jangan bagi racun perosak berkeliaran di dalam group yang menyebabkan rosaknya business.
kaki buruk jika dah kena kencing manis, disimpan pun tak guna.
potong lebih baik.
Buat apa lagi dibelai2, digosok2, diusaop2. Doktor cakap potong, maka potonglah.
Tak perlu disimpan lagi.
Disimpan pun dah tak boleh berfungsi lagi.


Aku tak mahu lagi bersikap...
biarlah
tak apalah
Oklah
Nantilah
Jangan cakap apa2.
Nanti mereka akan sedar sendiri

Siapa yang ikut, aku yakin
Busines mereka akan naik melonjak selepas ini.
Group akan berkembang dan membiak2
Network akan besar tak dapat ditahan2 lagi.
Pemimpin2 baru CDM akan muncul dlm network mereka.
Ramai yang akan layak ke Holland,Belgium.
2 tiket lagi...
Pendapatan mereka lima angka sebulan
Ramai yang akan senang
Malahan mewah melimpah ruah.

Sapa nak ikut aku...jommmm


CDM FARIDAH
CIKGU DAN MENTOR
016 2212181





No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.