Saturday, July 9, 2011

Pandanglah Lihatlah, Tiru Macam Saya


Pandanglah lihatlah, tiru macam saya....
Itu lagu allayarham Saloma


DSM Nabihan atau Yan baru balik shoppinggg.
Amboi cek mek ni....banyaknyer coping.
Sakan nampak ya cik adik kita ni.
shopping apa tut??
Nampaknya Coach ada, Carlo Rino ada, LV ada,
Guess ada
dan cam2 lagi la.
Baru balik Pavillion katanya.
Wowww...Banyaknya duit.
Rasa aku Yan ni pensyarah jee. Aku pernah
tanya gaji dia.
"heh heh heh...malu nak cakap". katanya.
"Kalau harap duit gaji, mana boleh coping sakan
macam ni Kak Dah".
"Ini semua duit hasil business dengan AT 181 laa Kak"

"Rasanya kat Hong Kong hari tu dah
sakan shoppingnya.
Shopping lagi"? Kata aku pula.

"Ooh kat Hong Kong  lain duit, ini duit lain."
"Inilah nikmatnya, duit banyak, berkepuk2"
'Nak shopping apa pun, tak ada masalah"
Kata Yan lagi.

Tengok body Yan...Itulah hasil
pemakaian PByg berterusan.
Cantikkan.


Eh eh eh...CDM Hasmidar pun ada?
Baru nak gi shopping gak ni.
"Amboi Yan, banyaknya shopping"
"Buat business ni memang best best best...
.ada banyak duit lebih
untuk shopping" Kata CDM Hasmidar


Soreee ya. aku pun menumpang sekak
i untuk snap snap snap je.
Shopping memang kegilaan aku sejak dulu.
Masa kerja dulu, shopping ni jadi aktiviti
buang masa je..
uolsss tau laa kan. mana ada duit nak coping2
apa lagi tengah2
bulan tapi minat tetap ada.
Sooo window shopping jelah...ngeh ngeh ngeh.

Tp sejak join business ni, alhamdulilllah banyak
impian aku telah dipenuhi.
Terutama copping copping copping.


Anda bagaimana? Minat shopping tak?
 tak cukup uuuwangnyaa?
Poket selalu keringgg???
Jika anda mahu cari duit lebih untuk
shopping,
Boleh lah cantact aku ya.
Aku akan tunjukkan bagaimana cara dan strategi.
Mudah je,  tak payah fening2 u.
Very very simple businesss.


See u at Hollland, Belgium



CDM FARIDAH
CIKGU DAN MENTOR
016 2212181

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.