Thursday, July 28, 2011

Tak Duduk Diam

heh heh heh...
Gambar kat Disneyland Hong Kong hari tu.

Salam..
Aku dalam kereta ni WST 181.
Nak ke TTC 2, USJ 9.
Malam ni aku handle Mentorship Programme.
Datanglah jika nak belajar.
Terbuka untuk semua.


Hari ni pun aku berdemo di sana sini.
Jumpa prospek di Kelang dan jam 4 petang pula aku ke Sg Buloh.
Jam 7 petang baru tiba di rumah.
Malam ni habis kelas, terus balik ke rumah.
Pagi2 esok jam 5 pagi dah kena bangun untuk bersiap ke Kota Bharu Kelantan.
Kali ni terbang, dgn firefly.
Pagi dan petang ada meeting di KB.
Pagi untuk Program WAB, petang pula ada meeting.
Jam 10.15 mlm baru terbang pulang ke KL.

Semalam pula jam 7 pagi aku dah bertolak ke Gua Musang.
Sampai di sana singgah makan dan solat zohor.
Selesai solat zohor, kami terus ke Felda Ciku 3.
Berkongsi kehebatan PB
Alhamdulillah, dari target nak jual 3 atau 4 set, boleh ;lak close sampai 10 set.
Bayar cash lagi.

Hari Sabtu lak, pagi jam 10 ada prgram WAB di TTC 1.
Petang ada perjumpaan adik beradik di rumah abang keduaku di Keramat.
Mama aku pun datang.
Adik beradik dari kelantan pun ada datang.
Untuk majlis kesyukuran dan sambut puasa.
Juga majlis pertunangan anak saudara aku
Dr Fatimah Syahidah dgn Dr Nazrin Ismail.



Ahad ada lagi program WAB gak di TTC 2, jam 10 pagi.
Sampai jam 1 tghari baru dijangka selesai.

Tak duduk diam.
Setiap hari, setiap masa, bekerja ,bekerja dan terus bekerja.
Sapa kata duduk diam dapat duit.
terus berusaha untuk menjayakan group seluruh Malaysia.

OK, aku dah sampai ke TTC 2, USJ 9.

See U ata Holland.

CDM FARIDAH
CIKGU DAN MENTOR
016 2212181

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.