Thursday, November 10, 2011

Aku Akan Ke Penang

Salam bahagia.
Aku hanya ada satu appointment tengah hari ni di USJ 6.
Pagi ni banyak urusan peribadi.
Pergi bank.
Bayar duit rumah.
Bayar duit WST 181.
Online duit pada mak mertua.
Transfer duit pada anak yg kat Egipt.
Bayar duit pengajian asrama Adib kepada Dr zahira melalui HSBC.
Juga bantuan tetap kepada ibu tunggal dan anak2 yatim terpilih
yg aku bantu setiap bulan.
Syukur selesai urusan pagi ni.

Balik rumah jap, aku masak ayam kuzi, kegemaran en suami.
makan dgn roti jala atau roti pun boleh.
Lepas ni nak bersiap ke USJ 6 pulak.
Berdemo produk PB dgn Hasmizara.
Dia nak tahu tentang PB.
Nanti aku masukkan pelan2 jika nak cari duit dan boleh pakai PB percuma.

Lepas demo, aku akan ke Penang bersama CDM Kartini, CDM Kamaruddin.
CDM Hasmidar turut serta.
malam ni ada slot pengukuhan bersama semua DDM dan DSM utara.
Bagaimana nak fight ke pangkat CDM untuk 2012.
Misi nak tawan Malam Anugerah di Stadium Bukit Jalil tahun depan.
Jadi bulan ni dah mula buat strategi.
Dah mula bekerja.
Dah mula menyusun gerak kerja.
Antara DDM DSM yg akan melonjak ke CDM tahun 2012.
Aku harap dapat berkongsi pengalaman dgn mereka semua.
Insyaallah, semuanya boleh.
Semuanya ada di minda sahaja.

Insyaallah berjumpa anda semua malam ni.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.