Wednesday, November 23, 2011

Skills

Demo demo demo
Mesti buat hari2
Mesti jumpa orang hari2.
Mesti sharing hari2.
Mesti buka marketing plan hari2.
mesti berani buat dan berlatih untuk buat sendiri setiap hari.
Baru kita pandai.
Baru kita lebih yakin.
Baru kita rasa seronok.

Jangan fikirkan close dulu.
Orang tak mau pun tak apa.
Org reject pun tak kisah.
Org kata nanti dulu pun, OK.
Yg penting kita terus buat untuk mempertajamkan skil.
Hari2 berlatih.

macam main bole gak.
Jika tak buat latihan, jika tak turun padang, jika tak rajin ikut nasihat jurulatih, boleh ke
menang bila berada di gelanggang?
Tentu tidak kan!
Samalah dgn kita.
Skills nak kena tajam.
Skills nak kena confident.
Skills nak kena kaw kaw.


Lama2 dah buat hari2, kita tak de masalah lagi.
Lama2 dak syok pula buat demo sendiri.
Lama2 rasa seronok berjumpa orang.
Lama2 tak boleh duk rumah, rasa tak selesa. Nak sakit pun ada jika tak keluar rumah.
Mesti rasa nak jumpa orang.
Apa lagi jika boleh buat closing sendiri...waaa rasa lagi syok.
Rasa puas sangat.
rasa excited sangat jika kita boleh close tanpa upline atau CDM.

Taring dah keluar, skills semakin tajam.
Kita rasa semakin seronok.
Keyakinan diri semakin baik.
Lama2 tak perlu upline, tak perlu CDM.
Lalu kita mula menjadi indipendent distributor.
Kita dah jadi leader untuk group kita.
Kita uruskan semua yg berkaitan dgn network kita.

Apapun kena buat hari2.
Untuk anda semua...selamat maju jaya.
keluarkan potensi diri anda.

Katakan
AKU BOLEH
AKU HEBAT
AKU PASTI BERJAYA
AKU PASTI CDM
AKU PASTI DAPAT DUA TIKET KE VIETNAM



Jika sedang mencari peluang,
Boleh hubungi saya

CDM FARIDAH
CIKGU DAN MENTOR
016 2212181

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.