Thursday, December 29, 2011

Apa Kata Mereka 2?

Meeting/BOP di USJ terus diadakan sebagaimana biasa.
Terus berjalan.
Cuti atau tak cuti, sentiasa ada kelas ilmu.
Walaupun tak penuh dewan, tetapi tetap bersemangat bagi yg hadir.
tambahan lagi bagi orang baru.
Orag lama kadang2 dah tak rasa apa.
Tapi bagi org baru, semangatnya.

CDM Che Mat...tak asing lagi utk slot membuka minda
mereka yg hadir, terutamanya org baru.
Tahniah CDM Che Mat.
Terima kasih CDM Che Mat.
Terus berusaha memberikan yg terbaik utk AT181.

CDM Haryati...MC malam itu.
Tahniah kepada semua yg hadir.
Inilah platform terbaik untuk saya, untuk anda dan untuk kita semua.
Mari kita bersama2 bekerja sebagai satu team untuk
misi dan impian kita yg masih belum terlaksana.
Tahniah SM Zakaria dr Seri Kembangan.

"Seronoklah, belum buat apa2 lag dah masuk duit.
Saya dapat RM4500 lebih sebelum buka mulut pun.
insyaallah, saya berjanji untuk terus melangkah ke depan
bagi mencapai impian saya bersama akademi ini.
Terima kasih kepada upline direct saya DDM Rozita Johari."

SSM CC Hamid...Apa kata beliau
"Saya dah kerja lama di sektor awam Putrajaya, gaji hanya naik RM50 setahun.
Bersama AT181, saya seronok sbb bulan pertama pun dah dapat
Rm4500. Banyak tu.
Terima kasih kepada upline saya DDM Azhar."

DSM Mohd Azza
" Dulu saya sangat negatif tentang MLM, perkara yg paling saya tak suka
ialah MLM, malahan saya cukup menyampah dgn org MLM.
Saya juga suka bercerita tentang negatif MLM, tengok hal2 yg negatif untuk melepaskan saya drpd org MLM.
Tetapi luar biasa, sikap saya berubah apabila saya hadir ke akademi ini.
Terima kasih kepada semua CDM dan upline saya
yg terus membuka minda saya untuk positif dgn MLM dan menjadikan saya
semakin jatuh cinta kepada MLM.
Dan saya akan terus berusaha untuk berjaya bersama Akademi Taipan 181."
DDM Rozita Johari.
"Saya berazam untuk naik sebagai CDM tahun 2012 nanti.
ini bukan kerja sorang2.
Berbezanya di akademi ini, kita tidak akan berjaya jika kita melakukannya
secara berseorangan, malahan syarat untuk berjaya mestilah berkumpulan.
Hebat sungguh akademi ini."
Tahniah DSM Nik Hafiza.

Datang Nik, jauh datang dr Kuala
Trengganu semata2
untuk hadir ke meeting ini.
Jam 4 petang dia bertolak bersama suami dan dua orang anak kecil.
Nik memulakan businessnya di Penang bersama CDM Rizal, tetapi
berpindah ke Kuala Trengganu atas tuntutan kerja.
Dah dua tahun berehat.
katanya..."Saya tak tahan bila setiap hari membaca blog CDM Faridah.
Saya mesti kembali berjuang.
saya akan buat semula.
Mahu tak mahu saya mesti datang belajar dan mengambil semangat di KL.
Itu yg saya hadir ni."
Kata Nik lagi.

Berkongsi saja...bercakap lagi...selagi diperlukan.

Ada bezanya antara...
Saya ingin kaya.
Saya mahu kaya.
Saya wajib kaya.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.