Tuesday, June 19, 2012

1 Tak Mahu, 10 Yang Mahu

G10...mula2 setuju masuk
Aku dah siap sedia nak gempur

lepas tu ubah fikiran pulak
kata tak mau masuk.
Tak apalah  hidup susahpun
Tak apalah tak kayapun
Tak apalah hidup biasapun
Tak apalah di takuk lamapun
Tak apalah tak gi melancongpun
Tak apalah pakai kereta buruk pun
Tak apalah hidup semputpun
10 tahun dalam business ni.
Tak ada masalah orang tak mahu selagi aku mahu.
Tak ada masalah orang tak nampak selagi aku nampak.
Tak ada masalah orang tak nak, selagi aku nak.

Alahamdulillah, semuanya ada hikmah.
Semuanya ada kebaikan.
Untuk aku lebih kuat.
Untuk aku lebih hebat.

1 tak mahu 10 yang mahu.
Itu pasti.
Macam sekarang ni,tak menang tangan.
Siapa yaang mahu, hubungi aku
016 2212181


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.