Saturday, June 9, 2012

Jadual Hari Ini

Salam bahagia.
Selamat pagi.
Pagi Sabtu 9 Jun 2012.

Hari ni aku ada beberapa appointment.
Pertama dgn Syafinaz dari Klang.
Contact dari fb dan blog.
Nak tukar PB, katanya.
Dia dah beli tapi silap saiz.
Dan bila aku convince dgn HP, katanya boleh jugak
jika nak dengan peluang menjana wang.

Kedua, dgn Cikgu Aini.
Tinggal di Cheras, aku jumpa dgn Pn Aini
semasa aku menghadiri satu seminar
pengurusan wang di KL bulan April tempoh hari.
Hari ni baru jadi appointment.
Harap jadi.

Ketiga, dengan
Khudri, dulu dah DSM.
Expired 2009.
Dulu dah join tapi sampai DSM je, kemudian tak buat lagi
sebab upline pun entah ke mana.
Dia juga mendapat contanct aku dr FB.
Sebab katanya dia tengok aku konsisten buat, tanpa henti.
Jadi hari ni nak jumpa.
Insyaallah, moga dipermudahkan.

Petang sebelum berbuka, aku ada appointment
untuk hartanah.Nak tengok rumah. Ada yang dah nak beli, tetapi
nak bawa tunang tengok sekali. Kan bagus tu, beli rumah waktu muda.
Wow..menarik.
Ramai nak beli rumah, buat pelaburan.
Yang muda2 ni kena beli rumah cepat2. Makin cepat beli lagi bagus.
Ada beberapa unit kondo di Millenium Condo Seri Kembangan.
5 bilik 3 bilik air. Luas dan selesa.
Harga baru RM200 ribu sehingga RM250 ribu.
Kadar sewa di sana antara RM900 sehingga RM1500.
Jika nak buat pelaburan, memang cantik.
Rumah kita tetapi penyewa yang bayarkan.
Dua tiga tahun lagi, jika nak jual harga pasti melambung RM350 ribu.

Ada banyak unit2 lain jika mahu.
Banglow, teres sederhana, teres mewah, flat, kondo, pangsapuri,
tanah lot, tanah kebun dan unit kedai.
Ada kat Ampang, Pandan Indah, Bandar Baru Selayang,
Cheras, Kajang, Shah Alam, Kinrara dan Klang.
Boleh hubungi aku 016 2212181.


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.