Thursday, June 14, 2012

Saya Sedang Fight Ke LOPA

Wow...saya dah dapat dan sedang fight ke LOPA.
Wow! Saya dah dapat dan sedang bermati-matian untuk mendapatkan tiket
percuma ke LOPA.
Jika orang lain boleh dapat, saya juga pasti boleh.
Siapa tak nak tiket free ke LOPA.
saya pasti dapat nanti.
Saya tak sabar untuk terbang ke LOPA.
Saya sedang fight ni.
Saya pasti tidak akan tengok je.
Sedang fight ke LOPA juga. Takkan kita nak bye bye je.
Saya yakin saya juga akan ke LOPA.
Saya dah dapat ke Hong Kong.
Kali ni nak gi LOPA lak,mana mungkin saya lepaskan
insentif percuma ini.
Saya dah ke Hong Kong, Vietnam, Holland,
Guangzhao dan pasti akan fight habis2an untuk LOPA.
Saya akan pastikan LOPA menjadi destinasi untuk saya
honeymoooonnnn nanti.
Wowwww...banyak syok yeee

Eh eh eh...saya juga pasti akan sampai ke LOPA.
jom sama2 kita ke LOPA.
satu flight ke LOPA bulan Mac 2013 nanti.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.