Sunday, June 10, 2012

Hevokkan FB Anda

Salam sejahtera.

Hevokkan FB anda.
Muka buku?
Fesbuk?
Facebook?

Aku kongsikan...banyak sangat orang/rakan FB yang inbox bertanya
tentang AT.
Semalam aku dapat sorang prospek dr Kuantan nak join business ni.
Aku convince hanya melalui HP.
Dia nak buat dan aku akan jayakan. Turun padang demi menjayakannya.

Semalam juga aku jumpa Pn Shafinaz dari Klang yang
sms aku bertanya tentang PB dan LOPA.
Wah..positif sangat2. Guru u..

Bulan lepas aku berjaya Taipankan seorang prospek
yang masuk dgn RM5K hanya melalui contact FB dan blog.
Dan banyak lagi prospek yg sedang menyusul.
Buat kerja kita secara konsisten.

Hevokkan FB anda dengan aktiviti business anda.
Kurangkan FB anda dengan aktiviti peribadi atau family.
Fokus kepada business anda lebih baik.

Letakkan nama sebenar lebih bagus, ia menonjolkan kredibiliti anda.
Tukar nama samaran kepada nama yg diberi oleh ibu bapa anda.
kerana ia melibatkan kepercayaan.
juga masukkan gambar profail  wajah sebenar anda.
Bukannya gambar kucing atau tanduk rusa.
Jangan lupa letakkan no HP anda.

Dan mulai hari ini, sentiasa update FB anda dgn Akademi Taipan.
Ia beroperasi 24 jam di dunia tanpa sempadan.

Hevokkan FB anda..
Tentang apa saja yang berkaitan dgn dunia business anda.
Tentang Akademi Taipan.
Tentang BOP.
Tentang Slot Pengukuhan.
Tentang Seminar.
Tentang Bonus Night.
Tentang insentif melancong LOPA/ Guangzhoa.
Tentang team building.
Tentang majlis hi tea meraikan qualified Guangzhao
Tentang FFE.
Tentang bonus masuk.
Tentang aktiviti penajaan.
Tentang cikgu, trainer dan mentor Akademi Taipan.
Tentang hasil kejayaan rakan2 warga AT.
Tentang perubahan hidup anda atau rakan kongsi anda.
Tentang aktiviti2 seharian anda yg berkaitan dgn AT.
Tentang kejayaan anda buat closing.
Tentang rakan kongsi baru anda yg join.
Tentang bonus statement rakan kongsi anda.
Tentang kereta baru yang keluar dlm network anda
atau sesiapa saja warga AT.
Dan banyak lagi.

Sekarang fokus kepada LOPA LOPA LOPA.
Melancong percuma.
Nak gi sendiri mau ada RM10 000.
Tetapi dengan Akademi taipan segalanya percuma>
Insentif serba mewah dan ekslusif.

Hubungi saya
Faridah
Cikgu dan Mentor
016 2212181

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.