Wednesday, October 5, 2011

CDM Fitri

CDM Fitri berasal dr Penang.
anak muda berjiwa perkasa.
Menjadi CDM Lelaki Idola Taipan.
Tahniah kpd CDM Fitri.

Menyertai Hai O 4 tahun dahulu
Dlm keadaan terpaksa
Dalam keadaan tak tau apa2
Dlm keadaan ya ke tak ya
Dlm keadaan tak suka
Dlm keadaan tak minat berniaga
Dalam keadaan serba samar
Malahan dlm keadaan gelap gelita
Hanya mahu mencuba untuk mengubah kehidupan.

Upline saya jauh
CDM saya di KL
Tak ada di samping utk membimbing saya seprti anda di sini.
Di Penang tak ada kelas
Tak ada centre spti di KL
Tak ada suasana spti di KL yg meetingnya penuh melimpah ruah orgnya.
Saya pun tak ada apa2, kosong kecuali ada kemahuan utk mengubah kehidupan.

Tapi saya join kerana janji CDM Kartini utk membimbing saya.
CDM Kartini berjanji untuk membantu saya di Penang.
CDM Kartini berjanji utk sentiasa turun ke Penang.
Saya join kerana adanya bimbingan.
Dan semua janji itu dirtunaikan oleh CDM saya.
Saban minggu datang ke utara utk membantu saya walaupun tak ada org.
Saya tau nak berjaya kena ada ilmu. Tetapi tak ada kelas ilmu di Penang.
Bagaimanakah saya mahu berjaya jika saya tak ada ilmu?
Maka saya turun ke KL utk mencari ilmu.
Saya mesti berkorban utk berjaya.
Saban minggu saya hadir ke KL utk melihat suasana meeting dan mencari ilmu
dgn kelas2 yg dibuat di Putrajaya, Mines, TTC USJ demi mencari kejayaan.
Saya berjumpa dan belajar dgn CDM2 dan mentor2 hebat Taipan.
Saya datang ke KL naik kereta, naik teksi, naik bas.
Kadang2 datang sorang kadang2 dgn isteri.
Susah atau senang, saya akan sampai. Setiap minggu itulah rutin saya.
Kemudian saya balik ke Penang, saya buat buat dan buat.
Macam2 cabaran, saya tau nak berjaya bukan senang.
Tp pada saya inilah peluang yg terhebat.
Pndapatan saya setahun ketika bekerja, dah menjadi pendptn sebulan bersama AT 181.
Yg paling seronok, saya layak melancong ke Korea, Paris, Sydney, Beijing,
mengerjakan 2 kali umrah, Tokyo dan Switzerland serta Hong Kong.
Bukan saya sorang, malahan saya boleh membawa ramai network saya bersama2.
Syukur alhamdulillah.

8 bulan bersama Hai O, saya buktikan bahawa saya berjaya menukar kereta
pertama iaitu Honda Civic baru.
Dua tahun kemudian BMW 5 Series
dan kini memiliki motor bike BMW yg menjadi impian saya sejak sekian lama.
Kehidupan saya sekeluarga sgt berubah.
Terima kasih kepada AT 181.

Dr Penang semalam dgn motorbike BMW barunya.
Tak sampai 3 jam,
lepas ni berniaga lagi hebat.
Lepas ni business lagi booomm.
VROOOOOOMMMM sana, VROOOOOMMMM sini.
Tahniah tahniah.

Terbakar rentung.
Api yg sedang membara dan menyala.
Perkongsian CDM Fitri memberi suntikan baru utk warga Taipan di KL yg hadir malam tadi.
Beruntunglah yg hadir, beruntunglah yg membawa group, beruntunglah yg
membawa org baru.
Aku pasti ramai yg tak boleh lena.
Ramai yg tak boleh tidur.
Bermimpi2 sepanjang malam.


Alhamdulillah, hasil perkongsian CDM Fitri,
prospek yg aku bawa malam tadi pun terbakar rentung.
Asmi dan suaminya Jani, terus buat keputusan untuk bersama AT 181.
Close close close...penuh penuh penuh.


Tahniah utk CDM Fitri.
Tahniah utk CDM Ayu.
Tahniah utk Taipan utara.
Tahniah utk AT 181.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.