Friday, October 14, 2011

Dua SMS Berbeza


Salam.
Dua SMS yg berbeza ku dapat hari ni.
Satu sms menggembirakan....Ida yg kami gi demo PB dan nak pakai
PB, Jumaat lepas
kat CIMB Shah Alam dah transfer cash hari ni.
Barang pun dah ambik. Alhamdulillah.
Tahniah utk DDM Baya.
Wah semangatlah Baya.
Katanya nak target income RM10K bulan ni.
Setiap hari ada demo.
Minggu depan pun ajak aku lagi sekali masuk PICC
Putrajaya utk demo PB.
Ya aku dah set pun appointment dgn Baya minggu depan.

Satu sms lagi drpd DSM Ku Ani
yg bekerja di TMnet Cyberjaya.
Wahida tak jadi lak nak buat.
Mula2 bukan main semangat lagi.
PB pun dia dah pakai terus.
Sedap katanya.
Aku dah gi hantar borang utk siapkan dokumennya.
Memang Wahida ya ya nak buat.
Alih2 gi tanya dan bincang dgn suami la pulak...
Tentu pasti tak bagi.
Tak jadilah nak buat.

Demikianlah.
Kadang2 org yg tak mahu tu mahu tiba2.
Ada waktu yg beria2 nak buat, sekejap kat dah tak nak buat pulak.
cepat benar berubah fikiran.
Macam2 yg difikirkannya.


Aku dah masak sgt dgn perangai org.
Selama 9 tahun dlm industri ini, macam2 gelagat org
yg aku jumpa.
Maha suci Allah.
Rambut sama hitam, hati lain2.
Waallah huaallam.




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.