Saturday, October 15, 2011

Berdemo di KFC

Berdemo di KFC Kota Damansara
Dgn Tini.
Sorang cikgu di sana.
Nak cuba PB tapi  nanti dulu. aku kena datang lain kali.

Aku tunjukkan cara bagaimana pula nak menjana side income.
Tini minat tapi banyak sangat takut dan kalaunya.
Kalau barang tak laku?
Kalau orang tak mau?
Kalau org tak masuk?
Kalau saya tak buat?
Kalau saya tak aktif?
Kalau saya tak cari orang?
Kalau saya tak buat?


9 tahun berjuang dlm business ni, macam2 org yg aku jumpa.
Nak duit tapi tak nak berusaha.
Nak berjaya tapi takut.
Nak berjaya tapi tak nak berusaha.
Nak menjadi hebat tapi tak mahu buat apa2.

Emmmm...kalau boleh jadi macam tu aku pun nak jadi.
Jadi kaya tapi dok saja2.
Tak buat apa2.


Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.