Tuesday, October 18, 2011

Ramainya Nak Pakai PB

Jam 1 tghari aku tiba di MPSJ.
Dah berjanji dgn Salina utk membantunya berdemo produk PB.
Siti nak pakai katanya.
Tp rupanya bukan Siti sorang yg datang kebilik kecil tu.
Hampir 10 orang.

Aku tunjuklah.
Ceritakan pengalaman aku dah gunakan PB sejak 9 tahun lalu.
Tanpa menggunakan pakaian dalam lain.
Nah selepas konsisten menggunakannya, aku rasa sgt berpuas hati.
Berbaloi yg amat.

Semuanya positif tentang produk.
Semua nak pakai PB.
Daripada sorang je yg nak tengok, sampai 10 org nak pakai.
Insyaallah, Roro nak join business.
Siti juga nak pakai dan nak cari side income.
Salina akan follow up dia orang.
Masa berdemo, tak sempat nak snap gambar.
Kalut sangat.
Tapi masa nal balik, aku tertarik nak snap gambar kereta ni.
Terletak di ruang lobi MPSJ.
Ada pameran MyV baru.
Warna kuning.
Ramai yg datang menjengah.
Mungkin tengok saja.
Mungkin nak riki2 dulu.
Mungkin memang ada hajat.
Nak beli kete, jungkin yg pertama. Mungkin nak bertukar kete.
mungkin nak ambik kete kedua.
Buat hantar anak ke sekolah.
Mungkin nak beli utk anak yg belajar kat u atau kolej.
Mungkin jg nak belikan ibu bapa kat kampung, boleh bawa gi masjid.

Lagi Power Lagi Best!
Memanglah, dah power tentulah best sangat.
Tak tengoklak harganya berapa.
Tentulah lebih tinggi drpd MyV yg lama.
Tambahan pula dah bertambah powernya.
Tentulah harganya jg bertambah.

Cantik warnanya, ceria je.
Terang benderang.
Hilang suramnya.
Hilang gelapnya.
Anda minat MyV?

Tanya aku...minat gak?
Banyak lagi impian tak terlaksana.
Aku sdg berusaha, demi merealisasikan impian baru.
Nak beli kondo atau teres corner lot kat Sunway Damansara impian terbaru,
nak pindah sana demi persekolahan anak2 di IISKD di Sunway Damansara.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.