Friday, October 7, 2011

Berkongsi

Wawa....seorang staf di makmal perubatan
di Kelana Square.
Aku gi jumpa Wawa semalam.

Dulu bekerja di farmasi di hospital Serdang.
Masa tulaa aku jumpa Wawa kat kedai dlm hospital serdang.
Senyum kat Wawa dan minta no hpnya.
terus dia bagi. So aku follow up la, nak share tentang pakaian dalam je.
terus dia nak jumpa dan setting appoiment semalam.

Wawa dah berhenti kerja dgn hospital serdang kerana mendapat tawaran
gaji yg lebih tinggi di tempat kerja baru.
RM4000 lebih gaji barunya.

Aku berkongsi tentang PB.
Minat gak dgn produk.
Bila Wawa tanya aku,
"Hai O ke ni kak?"

Wawa terus berkata lagi
" Saya dah pernah gi ke Taipan USJ 9 kak".
"Ke Mines, Selayang dan JB kat MyJ pun saya pernah pegi"
Semua cite pasal Hai O"
"Sapa entah yg bawa saya, tapi saya tak join pun".
"Dia org tu mendesak saya, saya tak suka org paksa2 cam tu".
"Sampai sudah saya tak masuk".

Alhamdulillah pengalaman berjumpa bermacam2 org memberi kelebihan
utk aku.
Aku dtg hanya mahu berkongsi kehebatan produk.
Detail aku share tentang PB.
Dia pulak tgh mengandung 5 bulan, sgt baik utk rawatan dlm pantang jika menggunakan PB.

Sampai Wawa berkata...
"Kak, saya minatlah dgn produk ni, saya pun nak cantik".
"Nak kuruskan badan la lepas pantang ni"
Saya agaklah, ramai kawan2 saya nak pakai PB ni".
Bio Aura tu berapa kak"?
"Saya pun tengah cari dan nak beli penapis air ni".
"Org kata Bio Aura tu bagus kak, betul ke"
"Berapa harganya kak?"

Hati berbunga indah.
Inilah kelebihan pengalaman, ia sgt berharga.
Wawa bersetuju utk membeli PB dan Bio Aura utk kegunaan sendiri.
Tak maau jadi ahli, so semua sales aku yg punya.
Sabtu ni nak gi pasang BA kat rumahnya di Putrajaya.
Alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.