Friday, October 21, 2011

Tak Sempat Nak Update Blog.


Salam.
Tak sempat nak hupdet blog hari ni.
Jadual padat.
Aku tiba di rumah dr Penang jam 4.45 pagi.
Hujan lebat sepanjang jalan pergi dan balik KL-Penang-KL.
CDM Hasmidar kuat betul...tahan bawa kete berterusan.
Patutlah hebat.

Jam 11 pagi baru aku bangun.
Penat.
Terus bersiap untuk ke Shah Alam.
Tapi sampai Shah Alam, appoiment dibawa ke jam 3.30 ptg.
Utk mengisi masa, aku cari prospek. Plan B.
Alhamdulillah dpt satu appoiment di Pusat Bandar Puchong.
Tp sempat jumpa dalam 30 minit je, Salma nak cepat sebab nak
masuk kerja jam 2 petang.

Lepas tu terus ke Shah Alam.
Berjumpa rakan kongsi CDM Hasmidar dan DDM Baya di CIMB Shah Alam.
Juga berjumpa rakan kongsi baru mereka iaitu Ida dan Sumi.
Tahniah Ida, dah siap punch 10 set PB. Prgnya sgt positif.
Dah habis dah PB 8 set. Ada tiga org bayar cash.
Settle. Tinggal nak bina network je.

Lepas tu, aku berjumpa Liza dari EPF di Seksyen 3 Shah Alam.
Berbincang tentang WAB.

Malam lak jam 9 malam aku ke Putrajaya Precint 5.
Berjumpa pasangan pengantin baru Adham dan Maryam
Berdemo dan berkongsi peluang tentang kehebatan produk dan
peluang menjana income.
Alhamdulillah, kedua2nya sgt positif.
Mereka bersetuju utk menjadi warga AT 181.
Terus isi borang ahli dan borang dana.
Alhamdulillah close lagi.
Harap tiada racun perosak.
Syukurlah.



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.