Tuesday, October 25, 2011

Follow Up Maryam

Beberapa hari lalu, aku temankan CDM Hanim ke Precint 5 Putrajaya.
Berjumpa dgn pasangan pengantin baru Adham dan Maryam.
Kebetulan lak Adham tu pelajar CDM Hanim masa kat Politeknik dulu,
Maryam pulak saudara sepupu aku.
Baru je berkahwin sebulan lepas.
Inai di jari pun masih merah lagi.
Masih honeymoon mood lagi mereka ni.


Adham bekerja di Kementerian Luar Negeri sementara Maryam bekerja
di MBB Pavillion KL.
Mereka sangat positif.
Ada kemahuan dan impian untuk menikmati kehidupan yg lebih baik.
Anak muda...masing2 baru berusia 26 dan 25 tahun.
Masih jauh untuk meneroka dan menempuh hidup.
Sedikit demi sedikit aku kongsikan.

Alhamdulillah, berhasil 10 set PB.
Maryam terus masuk ahli. Nak sangat2 katanya.
Adham terus isi form untuk dokuman dana.
Syukurlah.

Tahniah Maryam.
Semalam aku dan CDM Hanim ke Pavillion KL lagi sekali untuk follow up Maryam.
Sambil menyerahkan starter kit.
Jangan tak follow up.
Dalam proses selesai dana, macam2 boleh berlaku.
Yg negatif bisa merosakkan pemikiran positif dan meremukkan impian kita.

Sangat positif orangnya, sentiasa senyum, baik dan sangat lemah lembut.
Malam ni katanya nak hadir ke TTC USJ 9.Katanya terus nak pakai PB.
Tahniah juga untuk CDM Hanim.

Anda nak minta saya demokan PB di tempat anda?
Di rumah kawan anda?
di pejabat anda?
Di pejabat kawan anda?
Di kolej? Universiti, sekolah?
Call saya ya...

CDM FARIDAH
CIKGU DAN MENTOR

016 2212181

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.