Friday, October 21, 2011

21 Oktober


Dah 21 Oktober hari ini.
Dah nak hampir penghujung bulan.
Dah nak closing.
Aku tak berapa sihat hari ni. Demam.
Berehat saja di rumah sambil2 menelefon prospek, rakan kongsi, stranger untuk mencari appoitment.
Tapi jam 3 ptg ni ada satu appoiment di VI, KL.
Kalau larat aku datang.
Kalau tak larat, aku minta tangguh.


Tapi program lain penuh.
Esok program WAB akan berjalan seperti biasa
di USJ 9. Jam 10 pagi hingga 1 tghari.

Sebelah petang lak, aku akan bergerak ke Masjid Tanah Melaka.
Wab kat Melaka akan berlangsung
di Kolej Komuniti Masjid Tanah Melaka.
Bermula jam 2.30 ptg hingga 5.30 ptg.
Meh turun ramai2.

Ahad pun ada di USJ 9.
Petang ahad, aku ada urusan keluarga di rumah.
tetamu nak datang.
Moga mereka hadir membawa rezeki untuk kami sekeluarga.
Alhamdulillah.


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.